TV4 köper Sport-expressen

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ja, helt plötsligt blev allting dyrare och 2007 blir väldigt mycket av ett lotteri om det kommer inkludera någon svensk roadracing. Men jag har aningar om annat upplägg inför 2007. Borde presenteras i höst.

Förresten, så det enda jag läste och förstod av artikeln var att det kommer bli en fotbollskanal. Snacka om att sälja sig för pengarnas skull...
Alla kanaler vill sända fotboll...
 
Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Va fan? Jag som IGÅR köpte mig ett Canal Digital-paket med Sport-Expressen för att kunna se svensk RR. Nu hoppas jag verkligen att de fortsätter med det, annars blir det nackskott!

EDIT: :mad: :4skrika
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
De lär knappast bryta avtal.
Det här ger ju snarast hopp om att kanalen kan bli ännu bättre. Menar tv4 har lite mer erfarenhet att tv-produktion än expressen.
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
oFFkeFF skrev:
2184857 De lär knappast bryta avtal.
Det här ger ju snarast hopp om att kanalen kan bli ännu bättre. Menar tv4 har lite mer erfarenhet att tv-produktion än expressen.


Absolut kloka ord :)
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
oFFkeFF skrev:
2184857 De lär knappast bryta avtal.
Det här ger ju snarast hopp om att kanalen kan bli ännu bättre. Menar tv4 har lite mer erfarenhet att tv-produktion än expressen.

Hoppas verkligen det går på det hållet, men med TV4 vet man aldrig, de visar ju faktiskt bottenstriden i italienska Serie A... :3freak
 

sandstream

Guest
imaster skrev:
2187186 Hoppas verkligen det går på det hållet, men med TV4 vet man aldrig, de visar ju faktiskt bottenstriden i italienska Serie A... :3freak
Och tyvärr så är det nog fler som ser den skiten än som vill se RR :(
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
sandstream skrev:
2187198 Och tyvärr så är det nog fler som ser den skiten än som vill se RR :(

Av nån märklig anledning... Jag tycker personligen att fotboll är kul att titta på, oftast. Är också tränare i sporten men det finns tillräckligt med füssball i TV. Det finns INTE tillräckligt med RR... :4skrika
 

sandstream

Guest
imaster skrev:
2187210 Av nån märklig anledning... Jag tycker personligen att fotboll är kul att titta på, oftast. Är också tränare i sporten men det finns tillräckligt med füssball i TV. Det finns INTE tillräckligt med RR... :4skrika
Håller med!
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
I en fett uppslagen artikel i dagens Expressen namns SM i Roadracing som en av de sporter de visar men det sager ju tyvarr inget om den kommer fa vara kvar. Hoppas att det blir sa for da blir det ju ett lyft for mojligheten att na ut.
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top