Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Låter den högt utan DB-killer?Jag väntar nämligen på ett Leo Vince system.
Är väldigt nyfiken på Arrow också.
Säljaren sa att Arrow systemet inte hade db-killer
Man vill ju att det ska låta lite![]()
Jag vågar inte svara på det, detta är min första TrajjaPassar samma eftermarknadssystem på -13 som tidigare årsmodeller?
Grattis, välkommen i familjenDå blev man en Street Triple R -2013 ägare! ser fram emot en ljuvlig sommar !!
Då blev man en Street Triple R -2013 ägare! ser fram emot en ljuvlig sommar !!
Snyggt och välljudande slip-on till 13-modellen för er som letar sådant. Ser ut att ge bättre markfrigång med. Skulle lätt skaffat ett om jag körde STR3:a.
http://www.youtube.com/watch?v=GXqdU6rpCnc
Måste säga att efter 70 tämligen snälla mil börjar jag bli ganska sugen på att få första servicen gjord, så att man kan få känna lite på hur rödmarkeringen känns
Hur pass mycket behöver man Stompgrips eller dyl? Tycker man sitter som klistrad i sadeln om man jämför med min Daytona.
Förbaskat rolig och lättkörd hoj är det iallafall!![]()
Själv känner jag inget behov av stompgrip. Tycker tankens form gör det lätta att få grepp med benen. Dock satte jag på en snygg tankpad och har ni matt lack kan jag rekommendera "Paint protector".Tanken blir ganska lätt "repad" så jag har skaffat tankpad som första skydd och kommer skaffa stormgrip inom kort, dock enbart för att få bättre grepp. Hänger inte med knäskrap till jobbet men man hade fått lite bättre feeling vid inspirerad körning även om man klarar sig utan. Hänger också en del på vilka kläder man har om man glider i sadeln.
Är en street triple 13 för extrem som första hoj? Har en Yamaha Raptor 700R quad som jag hade tänkt byta in och lägga pengar i mellan!!
Tycker Triumphen verkar jäkligt smidig och sägs vara lättkörd också! Är det vettigt? Jag vill ju även kunna växa i hojen, och de tror jag verkligen jag kan göra i triumphen!
Är jag ute och cyklar?
//DaKa
Jag har ju en -10 som första hoj(andra säsongen nu) visst är den snabb men så länge du använder hjärnan så är det inga problem. Så klart du ska ha en street triple!![]()
Jag har haft många hojar! Har även bevis på detDå pratar jag om nya supersporthojar som R1, ZX-10R och GSX-R 1000. Detta är den roligaste och busigaste hojen jag någonsin har kört
![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing