Tråden för de nattaktiva!

Precis, speciellt i detta väder 45grader. Porerna öppnar sig fibrerna suger sig fast svetten rinner näsan får fnatt och rinner. Torkar men en gång ser är man vackert flammig sen.
Tur att man kan låna från jobbet säger jag bara.

Jag avundas dig icke, tappre kamrat:tummenupp

Yo yo du, manglan hälsar att du ska ha smisk så det är bara att komma hit och ta emot:D

Last edited:
Det finns engångsdräkter med luva att köpa för ändamålet som är bra. Munskydd är att föredra... Och gör det när det är mulet och inte solen ligger på taket...
Tanken var att göra det, men nu får jag hjälp med inkoppling av elen och han kan endast på tors. Gör endast grovjobbet själv så kåken inte brinner ner.
Har bra dräkter från jobbet som vissa personer använder här så borde fungera bra, annars får jag inhandla mig ett par sådana.

Skönt att ni andra är avundsjuka

lust o komma förbi sthlm nästa helg?
Då hoppas jag att jag ligger på ett fint ställe nere i Kroatien. Vad ska man göra i sthlm?

Last edited:
Tanken var att göra det, men nu får jag hjälp med inkoppling av elen och han kan endast på tors. Gör endast grovjobbet själv så kåken inte brinner ner.
Har bra dräkter från jobbet som vissa personer använder här så borde fungera bra, annars får jag inhandla mig ett par sådana.

Skönt att ni andra är avundsjuka

Då hoppas jag att jag ligger på ett fint ställe nere i Kroatien. Vad ska man göra i sthlm?

Typiskt.

Tim, sofie, jag o nåra till ska hoja upp. Hade varit kul o ses igen.

Last edited:
vi ska umgås med folk (sånt du inte gör :tungan), festa, köra lite roliga vägar runt sthlm. :)

Inget fel att irritera sig på alla personer. Festa och köra hoj, hur fan går det ihop? Du har väl inte ens någon gatmoppe längre eller har du blivit en ryggsäck?

Inget fel att irritera sig på alla personer. Festa och köra hoj, hur fan går det ihop? Du har väl inte ens någon gatmoppe längre eller har du blivit en ryggsäck?

alla ligger inte döende i flera dagar av att ha druckit lite. :D :D
nä d har ja inte, får låna en kompis hoj. han o hans tjej fick barn förra året så den bara står. så ja tar hand om den lilla pluttmoppen. :) moppen e hans tjejs men hon har inte tagit sitt kort, den skulle vara som övningskörningshoj. men iom dom har fått barn så hinner dom inte me sånt nu. :)

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back