Tråden för de nattaktiva!

Då var det sommar igen, och dags för natt-schemat. :tummenupp
Så kommer blir ett antal timmar framför datorn de närmaste månaderna.

Dock har man ett till jobb på G. Så kanske kommer bli att man försöker sova så mycket man kan framöver istället...

Vad gör folk om nätterna numera? En annan är ute I fält och sitter nattpost, tältkaminen behöver matas regelbundet :) även bra om någon är vaken och kan verka ifall ryssen kommer :D

Vad gör folk om nätterna numera? En annan är ute I fält och sitter nattpost, tältkaminen behöver matas regelbundet :) även bra om någon är vaken och kan verka ifall ryssen kommer :D

Ja du kan iaf hälsa ryssen välkommen och visa vilket håll de ska gå för att hitta nåt viktigt. (mot Norge) :hihi

Själv sitter jag på jobbet. Jävla nattskift.

En vecka till bara sen blir det dagtid!

Gmu, vill bli yrkesmilitär :)

Förvänta dig inte stora pengar bara ;) Men det är förmodligen ett ganska givande yrke om man är skapt för sådant!

Skall själv göra GMU;n om ett eller två år... Beror lite på om man kan få ledigt från skola etc i ett tag för att göra den ;)

Förvänta dig inte stora pengar bara ;) Men det är förmodligen ett ganska givande yrke om man är skapt för sådant!

Skall själv göra GMU;n om ett eller två år... Beror lite på om man kan få ledigt från skola etc i ett tag för att göra den ;)

Får jag bara heltid tjänar jag mer här än jag gjort genom mitt arbetsliv hittills oavsett då jag aldrig haft ett fast heltidsjobb, så inga problem att överleva rent så. Och jag får göra något roligt och meningsfullt och det är det som spelar störst roll :)

Kör på!

Idag monterade jag race Seat och G25;an. Jag och en polare drack öl och spelade GT6, DiRT 2 och DiRT 3. Vi somnade bägge runt midnatt och vaknade tre timmar senare och fortsatte en liten stund.

Därefter skickade jag att mail till valberedningen om kandidater till styrelseledamöter och revisor. Kl 05:28..... en Söndag.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing