Tråden för de nattaktiva!

Vet jak icke, läcker ju nån jeffla stans, har kylaren på provtryckning. Hoppas det är den som läcker nästans, för då kan man löda den så funkar det sen. :tummenupp Är det inte den så måste jag ju leta vidare. :(

drygt :(

hårdlödda yeah!

Inte egentligen. Ville bara demonstrera en bra metod för att inmundiga dryck.

hm..
köper du ut så super jag!

Last edited:
ååhh lookilooki, den enbrynte mannen har vaknat. hur går det med träningen? lyckats få till ett edudumihuvudet-vink med brynet? vill gärna ha bildbevis isf. ;)

Går inte alls med träningen, har haft jävlat fullt upp hela dagen och just nu vill jag bara somna eftersom jag ska upp 06 igen

SJP får inte heller tjöpa:D

Eller jo visst fan, det får han ju där han är:huvet

Går inte alls med träningen, har haft jävlat fullt upp hela dagen och just nu vill jag bara somna eftersom jag ska upp 06 igen

tänkte hitta en riktigt skön bild på en inbjudande kudde eller säng men hitta inget. gå o sov då!! :trött

HAHAH!

mjo har du rätt i!

Seriöst, hjärnan stannar i växten om du super skallen av dig för mycket innan du vuxit färdigt;) Man ska hålla igen på den där spriten tills man är mogen rent kroppsligt. Kom igen när du fått skägg i röven:arsele

Seriöst, hjärnan stannar i växten om du super skallen av dig för mycket innan du vuxit färdigt;) Man ska hålla igen på den där spriten tills man är mogen rent kroppsligt. Kom igen när du fått skägg i röven:arsele

Inte bra med hårig röv när man skall bakiskita. :näsblod

ska jag ta bild eller nöjer du dig med mitt ord?

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka