Tråden för de nattaktiva!

Precis, speciellt i detta väder 45grader. Porerna öppnar sig fibrerna suger sig fast svetten rinner näsan får fnatt och rinner. Torkar men en gång ser är man vackert flammig sen.
Tur att man kan låna från jobbet säger jag bara.

Jag avundas dig icke, tappre kamrat:tummenupp

Yo yo du, manglan hälsar att du ska ha smisk så det är bara att komma hit och ta emot:D

Last edited:
Det finns engångsdräkter med luva att köpa för ändamålet som är bra. Munskydd är att föredra... Och gör det när det är mulet och inte solen ligger på taket...
Tanken var att göra det, men nu får jag hjälp med inkoppling av elen och han kan endast på tors. Gör endast grovjobbet själv så kåken inte brinner ner.
Har bra dräkter från jobbet som vissa personer använder här så borde fungera bra, annars får jag inhandla mig ett par sådana.

Skönt att ni andra är avundsjuka

lust o komma förbi sthlm nästa helg?
Då hoppas jag att jag ligger på ett fint ställe nere i Kroatien. Vad ska man göra i sthlm?

Last edited:
Tanken var att göra det, men nu får jag hjälp med inkoppling av elen och han kan endast på tors. Gör endast grovjobbet själv så kåken inte brinner ner.
Har bra dräkter från jobbet som vissa personer använder här så borde fungera bra, annars får jag inhandla mig ett par sådana.

Skönt att ni andra är avundsjuka

Då hoppas jag att jag ligger på ett fint ställe nere i Kroatien. Vad ska man göra i sthlm?

Typiskt.

Tim, sofie, jag o nåra till ska hoja upp. Hade varit kul o ses igen.

Last edited:
vi ska umgås med folk (sånt du inte gör :tungan), festa, köra lite roliga vägar runt sthlm. :)

Inget fel att irritera sig på alla personer. Festa och köra hoj, hur fan går det ihop? Du har väl inte ens någon gatmoppe längre eller har du blivit en ryggsäck?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph