Tråden för de nattaktiva!

På torsdag ska jag upp på vinden och dra el. Ligga i isolering en hel dag, klia kommer det göra ialf.
Mår redan illa av bara tanken.

kirurg handskar/disk handskar är att rekomendera,

Hm.. ska jag göra de resten av livet på bygg gymnaise eller laga mat på hotell och restaurang?

På torsdag ska jag upp på vinden och dra el. Ligga i isolering en hel dag, klia kommer det göra ialf.

Har du sånt munskydd? Ta d, o handskar. Slarva inte med d!

kirurg handskar/disk handskar är att rekomendera,

Hm.. ska jag göra de resten av livet på bygg gymnaise eller laga mat på hotell och restaurang?

Är du händig tycker jag du ska göra det, men vill du hellre laga mat så gör det, man ska göra det man kan tänka sig att hålla på med. Inte kul att komma på i efterhand när man gått 2-3 år på gymnasiet att man vill hålla på med något annat

Är du händig tycker jag du ska göra det, men vill du hellre laga mat så gör det, man ska göra det man kan tänka sig att hålla på med. Inte kul att komma på i efterhand när man gått 2-3 år på gymnasiet att man vill hålla på med något annat
nja, vg i träslöjd, men man går ju för o lära sig,

har dock stor passion för o laga mat men jag vill inte jobba kväll! aldrig i mitt liv,
hellre 7-5 på dagen :)
har kapat två ljuddämpare, d e inte mysigt med d dammet. :gnissla

hahahaha, ullet stack som fan dock,

Jag har nog plockat isär 100+ och byggt 10 st ungefär,

Har lånat med komplett utrustning från jobbet

Bifogat

• dsc01034_1176831933_3817022.jpg
    dsc01034_1176831933_3817022.jpg
    196.9 KB · Visningar: 21
nja, vg i träslöjd, men man går ju för o lära sig,

har dock stor passion för o laga mat men jag vill inte jobba kväll! aldrig i mitt liv,
hellre 7-5 på dagen :)

Det är OB du tjänar kulor på ju, gör som jag jobba 5-skift + ektraknäck, det e rena rama julafton den 25:e!!:tummenupp

Äh, det kliar inte egentligen. Det bara känns så:D

jag fick lokets autograf på huven på min bil, måste ändå vara värt att klarlacka in eller?:banana

Äh, det kliar inte egentligen. Det bara känns så:D
Precis, speciellt i detta väder 45grader. Porerna öppnar sig fibrerna suger sig fast svetten rinner näsan får fnatt och rinner. Torkar men en gång ser är man vackert flammig sen.
Tur att man kan låna från jobbet säger jag bara.

Precis, speciellt i detta väder 45grader. Porerna öppnar sig fibrerna suger sig fast svetten rinner näsan får fnatt och rinner. Torkar men en gång ser är man vackert flammig sen.

good luck brave comrade! :tummenupp

yo bushis :hej

lust o komma förbi sthlm nästa helg?

Det finns engångsdräkter med luva att köpa för ändamålet som är bra. Munskydd är att föredra... Och gör det när det är mulet och inte solen ligger på taket...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph