Bikerbitch skrev:Jobbigt att gå på toa så mycket bara.
Men bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Jobbigt att gå på toa så mycket bara.
Bikerbitch skrev:Havregrynsgröt funkar bra. Åt det under en period.
Men dessvärre för ju magen ett jekla liv, blir väl lätt så med så mycket fibrer? Jobbigt att gå på toa så mycket bara.
Bikerbitch skrev:Havregrynsgröt funkar bra. Åt det under en period.
Men dessvärre för ju magen ett jekla liv, blir väl lätt så med så mycket fibrer? Jobbigt att gå på toa så mycket bara.
Acrid skrev:![]()
Då ska du inte testa proteintillskott![]()
Annars funkar fil, yoghurt o frukt perfa precis som mavve skrev. Och om du nödvändigtvis ska äta smörgås...ät grovt, bakat på surdeg.![]()
Acrid skrev:å ska du inte testa proteintillskott
![]()

Marals76 skrev:Magen lär sig efter ett tag. Det vanligaste felet är att man tar på tok för mycket i början. Man måste vänja magen vid det.

sege skrev:Prutteintillskott heter det!
Käkade mängder med sånt där i våras, lyckades faktistk pressa upp mig ett par kilo för första gången i mitt liv. Livsfarligt med ämnesomsättning som är högre än Eiffeltornet, man kan inte gå upp i vikt!
Trevligt att det finns en träningstråd, man kanske ska komma igång och pallra sig iväg till gymmet, lyfta lite skrot och se lite korkad ut framför spegeln.

maverick_750rr skrev:Vivo hette det innan, nu heter det SPAR.
Mijalik har det bakom disken - hör med honom o hälsa från BMWman
750RR
Bikerbitch skrev:Havregrynsgröt funkar bra. Åt det under en period.
Men dessvärre för ju magen ett jekla liv, blir väl lätt så med så mycket fibrer? Jobbigt att gå på toa så mycket bara.
Acrid skrev:Nee fiii faaan ....testa fetmycke m kladdkaka o glass! Rockar asmycke! Dyy tror inte d e saant schiiit grymt.
d1ce skrev:om du inte blir större av det är det något som är fel![]()

Bikerbitch skrev:Jag är en riktigt amatör på området. Kan inte mycket alls.
Kan mest bero på att jag tidigare inte brytt mig nåt om att väga si eller så.
Krossade linfrön. Prutteintillkost. Ger magen en djävla resa.
Bra, jag avstår!
Bikerbitch skrev:Jag är en riktigt amatör på området. Kan inte mycket alls.
Kan mest bero på att jag tidigare inte brytt mig nåt om att väga si eller så.
Krossade linfrön. Prutteintillkost. Ger magen en djävla resa.
Bra, jag avstår!

maverick_750rr skrev:Lyssna inte på Acrid, här e det jag som står för musklerna i denna tråden och JAG kan lära dig mycket du behöver veta.
Vi kan först gå igenom sveriges statsskick och sen vidarearbeta oss lite till de mer erogena zonerna så som biologi
750RR
Acrid skrev:Mavve...du får finslipa på det där...lite mer finess får man väl vänta sig.. SÅ kila iväg nu.
maverick_750rr skrev:Jasså du vill oxå vara med o bli lärd av er allas allsmätige Mavve?![]()
Du e välkommen.
750RR
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |