Träningstråden

Bikerbitch skrev:
Havregrynsgröt funkar bra. Åt det under en period.
Men dessvärre för ju magen ett jekla liv, blir väl lätt så med så mycket fibrer? Jobbigt att gå på toa så mycket bara.

Magen mår klart mycket bättre i långa loppet med mycket fibrer men det kan ta nån vecka eller par att vänja magen så om du gnager havregrynsgröt så borde magen sluta gnälla och bara må superbra efter ett tag.

Annars vet jag inte hur du är skapt faktiskt. :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
Men dessvärre för ju magen ett jekla liv, blir väl lätt så med så mycket fibrer? Jobbigt att gå på toa så mycket bara.

:D

Då ska du inte testa proteintillskott :p

Annars funkar fil, yoghurt o frukt perfa precis som mavve skrev. Och om du nödvändigtvis ska äta smörgås...ät grovt, bakat på surdeg. :tummenupp

Acrid skrev:
:D

Då ska du inte testa proteintillskott :p

Annars funkar fil, yoghurt o frukt perfa precis som mavve skrev. Och om du nödvändigtvis ska äta smörgås...ät grovt, bakat på surdeg. :tummenupp

Magen lär sig efter ett tag. Det vanligaste felet är att man tar på tok för mycket i början. Man måste vänja magen vid det.

Acrid skrev:
:Då ska du inte testa proteintillskott :p

Prutteintillskott heter det! :fakta

Käkade mängder med sånt där i våras, lyckades faktistk pressa upp mig ett par kilo för första gången i mitt liv. Livsfarligt med ämnesomsättning som är högre än Eiffeltornet, man kan inte gå upp i vikt!

Trevligt att det finns en träningstråd, man kanske ska komma igång och pallra sig iväg till gymmet, lyfta lite skrot och se lite korkad ut framför spegeln.

sege skrev:
Prutteintillskott heter det! :fakta

Jajajaaa ja var lite lat där ...skrev lite slarvigt. :D

Käkade mängder med sånt där i våras, lyckades faktistk pressa upp mig ett par kilo för första gången i mitt liv. Livsfarligt med ämnesomsättning som är högre än Eiffeltornet, man kan inte gå upp i vikt!

Trevligt att det finns en träningstråd, man kanske ska komma igång och pallra sig iväg till gymmet, lyfta lite skrot och se lite korkad ut framför spegeln.

Korkad? Va är det du eg. säger pöjk? :crash

Bikerbitch skrev:

då borde du testa krossade linfrön... det ger magen en j*vla resa! trodde inte det skulle vara sån effekt men herregud

när man väl var på tryckeriet visste man inte riktigt vilken avdelning som jobbade

Jag är en riktigt amatör på området. Kan inte mycket alls.
Kan mest bero på att jag tidigare inte brytt mig nåt om att väga si eller så.

Krossade linfrön. Prutteintillkost. Ger magen en djävla resa.
Bra, jag avstår!

Bikerbitch skrev:

Bra, jag avstår!

Nu ska vi inte va sånna...Ja ..kan lära dig allt jag kan...! :D

Bikerbitch skrev:

Bra, jag avstår!

Lyssna inte på Acrid, här e det jag som står för musklerna i denna tråden och JAG kan lära dig mycket du behöver veta.
Vi kan först gå igenom sveriges statsskick och sen vidarearbeta oss lite till de mer erogena zonerna så som biologi :brynad

750RR

maverick_750rr skrev:
Lyssna inte på Acrid, här e det jag som står för musklerna i denna tråden och JAG kan lära dig mycket du behöver veta.
Vi kan först gå igenom sveriges statsskick och sen vidarearbeta oss lite till de mer erogena zonerna så som biologi :brynad

750RR

Mavve...du får finslipa på det där...lite mer finess får man väl vänta sig.. SÅ kila iväg nu.

Acrid skrev:
Mavve...du får finslipa på det där...lite mer finess får man väl vänta sig.. SÅ kila iväg nu.

Jasså du vill oxå vara med o bli lärd av er allas allsmätige Mavve? :hej
Du e välkommen.

750RR

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...