Träningstråden

Sprang, eller joggade snarare, på berget igår. Första utomhusträningen för i år, fan vad dåligt det gick....

Sprang, eller joggade snarare, på berget igår. Första utomhusträningen för i år, fan vad dåligt det gick....

Hörredu!!! Ta med mig till berget nån dag vetja, jag har ju kommit igång med löpningen. Cyklar du dit då eller? Jag har bara sjukt jävla svårt att ta mig dit (av lathet) men tror att jag skulle maka mig dit med nån... Kör du trean eller femman då?

Hörredu!!! Ta med mig till berget nån dag vetja, jag har ju kommit igång med löpningen. Cyklar du dit då eller? Jag har bara sjukt jävla svårt att ta mig dit (av lathet) men tror att jag skulle maka mig dit med nån... Kör du trean eller femman då?

Bättre du svänger inom med pållen så galopperar vi det i rasande fart!
Brukar åka buss från jobbet och hoppa av vid gymmet och byta om där men på helgerna tar jag mig dit med cykeln, gjorde på det viset förra året iaf.

Bättre du svänger inom med pållen så galopperar vi det i rasande fart!
Brukar åka buss från jobbet och hoppa av vid gymmet och byta om där men på helgerna tar jag mig dit med cykeln, gjorde på det viset förra året iaf.

Jag kan inte rida 2 mil för att sen galoppera kuperat, det lönar sig inte ;)
Men jag kan ta med mig hunden så kan vi galoppera i varje fall? :rolleyes:

Idag är det biceps och axlar. Planerar att trycka vitt bröd före passet så jag kan KROSSA SKITEN!!!1

Fredagar är fan grejen! 102,5 kg squats och 162,5 kg i marklyft. Kände mig som en jävla chef när jag kröp in i omklädningsrummet efteråt! :D

Axlar och biceps samma dag funkar inte för mig.

Axelpasset var bra, hoppade upp på 15kg i hantelpress.

Men det fattades något idag också.

Fredagar är fan grejen! 102,5 kg squats och 162,5 kg i marklyft. Kände mig som en jävla chef när jag kröp in i omklädningsrummet efteråt! :D
Vet inte hur många reps/set du körde av varje men låter som du är förhållandevis klart starkare i mark än knäböj. Bra jobbat med marklyften.

Testa att kör dragövningarna vid samma pass (rygg+biceps) och tryckövningarna (axlar+bröst+triceps) vid ett annat pass.

Gör ju vanligtvis det, men det fick bli lite "freestyle" nu på slutet då jag haft 3 vilodagar denna veckan :)

Imorrn jobbar vi på tvättbrädan :yoparty

Blev inget gym för min del igår, jag hade tydligen andra behov än att träna.

Men nu är jag precis hemkommen från gymmet och redigt nöjd med passet. Sänkte i samtliga övningar med 5-10 kg och det kändes lätt. Nu jäklar ska jag tillbaka på banan!

Bild efter gått ner från 93 till typ 85, dock fortf. lite tjukk. Besparar er min fina grimas hehe. BTW är värdelös på att ladda upp bilder.

Sporthoj.jpg

Back