Träningstråden

Är det någon här som hänger på powerboard?

Badkarma skrev:
Får väl förklara mig :D

Discogym: Mycket Porschenycklar i omklädningsrummet, kromade eller Technogym hantlar, svindyra specialmaskiner överallt, bästa blandningen av lugna och tråkiga låtar i högtalarna, största killen har stor överkropp men fågel ben, massa snygga sminkade tjejer som luktar underbart.. i stora drag.. :hej

//Anders

fan så coolt =D om ni visste var jag gymmade, skämms at berätta så ni får helt enkelt inte veta!

men det sura är att musiken är verkligen halva träningen, har svårt att få något vidare tryck i träningen till lugna favoriter... :/

Det här kanske har varit uppe tidigare i tråden, men jag orkade inte läsa allt...hur många gånger/vecka ska man träna samma muskelgrupp? Jag kör samma muskler en gång per vecka bara, är det ok?

En till två muskelgrupper per gång och hela kroppen skall jobbas igenom på en vecka.
Jag kör fem ggr i veckan.

Sugen!

Acrids avatar gjorde mig sugen!

Så idag fyllde jag på mina förråd med gainers och protein pulver.

Whiskyn gav HayabusaHenke mig när jag fyllde år! :tummenupp

Bifogat

• gainerwhiskyliten.jpg
    gainerwhiskyliten.jpg
    123.3 KB · Visningar: 181
Last edited:
Re: Re: Re: Re: Sugen!

Acrid skrev:
Nej inte i den bästaste av världar...

Jag har lärt mig att det stavas pruttedrink nämligen. Trodde i min vildaste fantasi att det var protein..men tji fick jag.
Man brukar få lära sig det den hårda vägen :eek:
Jaja, no pain no gain :D

Annchua skrev:
S.A.T.S :eek: :zpy :zpy :zpy

nej tack, jag håller mig på konkurrenternas sida!! :p :p

Konkurrenter :confused: finns det mer discogym i stan :rolleyes: Hoppas du inte menar något pensionärsdagis typ Friskis :D

Ps. Musikproblemet löser man lätt med en mp3-spelare och Blood for blood. Angående lugn musik på sats.

Badkarma skrev:
Konkurrenter :confused: finns det mer discogym i stan :rolleyes: Hoppas du inte menar något pensionärsdagis typ Friskis :D

Ps. Musikproblemet löser man lätt med en mp3-spelare och Blood for blood. Angående lugn musik på sats.

e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 :banana :banana :banana

denna veckan har jag kört hårt känner jag i benen.. ;)

var uppe halv 7 på jobbet o körde en 45 int. Spinn o avslutade sedan med ett Basic ae pass.. även trotsat kylan o snön o cyklat över nästan 3 mil ju.. :eek:

ngn som har något bra tips på vad man ska äta, som man håller sig på länge.
Äter i dagsläget havregrynsgröt hela tiden tror jag, med färsk frukt o nötter i. känns lite tråkigt i längden.. :)

Jag simmade 40längder x 25 meter idag på 37 minuter. Slapp slåss med massa andra i bassängen också. Försökte crawla som Madhonda tipsade om, insåg att jag behöver hjälp, jag vet inte hur man gör det ordentligt..

Bikerbitch skrev:
Jag simmade 40längder x 25 meter idag på 37 minuter. Slapp slåss med massa andra i bassängen också. Försökte crawla som Madhonda tipsade om, insåg att jag behöver hjälp, jag vet inte hur man gör det ordentligt..

om du är ute efter att komma i form så ska du ju hundsimma dina 40*25m! :D det är kämpigt skulle jag tro utan att ha provat själv!

har inte tränat sedan i juni då mitt gymkort gick ut efter 6 månaders ihärdig träning. Varför jag inte löst ut ett nytt förstår jag inte. Eller jo, kanske för att jag måste träna ensam då, men det är ju ett ganska dålig argument för att sitta och förmultna här.

Ni vet alla att det är BEN som gäller imorgon, torsdag? ;)

BENEN - think about it.

750RR

Bikerbitch skrev:

:hej :hej :hej :hej
Kan man inte simma jsälv så kan man väl iaf förmedla kunskaperna.. :) kan jag lära 8 åringar Frisim (samma som crawl) så kan jag nog lära dig med. :confused: :)
allt handlar om att nöta tekniken och att göra rätt med armbågarna.. sen kommer du simma mycket snabbare än 37 minuter. :P

MAvve: ben idag??? kommer ju inte kunna röra mig imorgon då!!

idag är det mental träning för mig istället. :) förberedelserna inför Kill passet har börjat! slet in en kille i aerobicssalen igår o han tyckte det var skit skoj!!
lär av honom!! :)

Annchua skrev:
...slet in en kille i aerobicssalen igår o han tyckte det var skit skoj!! lär av honom!! :)
Haha, inte så att han såg en chans att limma på dig? :rofl
Näh, många av oss som sliter i lösa vikter är så stela och har dålig koordination. Gravida flodhästar är oftast smidigare än oss, så aerobics faller fetbort! :eek:

Tränar sport ju jutsu 3 dagar i veckan, 35 armhävningar & 100 situps varje kväll med nån dags vila. "Powerwalkar" nån/några dag(ar) i veckan för konditionens skull.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman