Toyrun - 30 aug

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Undrar hur stort intresse det finns att deltaga i ett Sk Toyrun tillsammans med de flesta harley samt customåkare i gbg.

För er som undrar vad detta är så går det hela ut på att samla in pengar till behövande barn.

Förra året samlades det in ca 50000 till Bräcke Östergårds barnhem.

Vad krävs av er då?

Att man dyker upp betalar startavgift köper lite lotter.

Sen kör man kortege i grupper om ca 10st hojar till barnhemmet där det bjuds på fika o pengarna överlämnas.

Det ska dock påpekas att allt sker under kontrollerade former så ni som inte kan hålla er från att leka/showa behöver inte komma.

Datum 30 AUG återkommer med tid,ni som tycker detta verkar vara något att hjälpa till med lista er nedan.

Blir det tillräckligt många så ska jag försöka fixa lite mera sporthojinriktade lotterier då det mesta är customprylar.

Frågor tas gärna emot och besvaras i den mån jag kan.

Hjälp till att hjälpa barnen nu.

1. Blondie
 
Last edited:
1. Blondie
2. Micke
3.hjulben_74
4. "Häggen"

Hoppas bara det inte är då jag skall iväg och jobba. Fan att de aldrig bestämmer sig på jobbet.
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis

En självklarhet för mej iaf
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så! :tummenupp
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
 
Då jobbar jag dessvärre...
Jag jobbar även med kidsen på bräcke, men inte just då.

Detta är nåt som uppskattas stort skall ni veta! :tummenupp
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
11. Tobster (drar med fler)
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
 
Last edited:
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
 
Hej Blondie,

eftersom du skriver att dom flesta HD och customåkarna i Gbg kommer undrar jag varför inte detta finns med på exempelvis YCC;s (Yamaha Custom Club)kalender. Om du vill så kan jag få med detta i den då jag är medlem där.
Finns ju några hundra medlemmar där.
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
15. Kazzee (om jag har möjlighet så kommer jag självklart)

Sprider vidare detta till klubben (Vmax Club Sweden) och får se hur många i krokarna som kan hänga på.
 
Hej Blondie,

eftersom du skriver att dom flesta HD och customåkarna i Gbg kommer undrar jag varför inte detta finns med på exempelvis YCC;s (Yamaha Custom Club)kalender. Om du vill så kan jag få med detta i den då jag är medlem där.
Finns ju några hundra medlemmar där.


Vet inte varför det inte står i kalendern men det är öppet för alla och huvudmålet är ju att samla in pengar till barnen alla pengar från startavgift och lotterier går oavkortat till barnhemmet.

Kolla med dina polers o kom igen med hur många ni blir ca så man kan uppskatta ett antal för lotteri fika osv

Tack på förhand Blondie
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top