Toyrun - 30 aug

tobster

di brann aov
Gick med
26 Sep 2006
Ort
gbg
Hoj
SV1000S
Ni som nu komenterar emot detta Toyrun. Var ni själva på plats? Jag var där o inte såg jag att någon klubb ville ha publicitet. Jag kanske var blind o missade stora skyltar som står att någon utav klubbarna ville ha åt sig äran för detta tillfälle att glädja funktionshindrade barn. Jag hade väldigt trevligt o var välkommen som sporthoj förare med. O jag håller med denna mamma om sparbössorna ute i butikern. Vem nekar nån kriminell att donera pengar där? O ändå tar dom viss procent till sin organisation. Här går det oavkortat till hemmet.
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Jag jobbar på bräcke östergård titt som tätt och känner både personal och barnen.
Detta har i många år varit ett mycket uppskattat jippo som alla ser fram emot långt i förväg av alla!

Vem som beslutat att man inte skall ta emot pengarna i år vet jag inte, men jag kan förstå varför. Tycker inte heller att man skall stödja kriminella verksamheter med i mina ögon är alla där i egenskap av hojåkare som vill barnen väl.

Hoppas på nya tag och kanske en omstrukturering av det hela så det blir "ok" att ta emot gåvan.

Tummen upp för alla som engagerar sig!
 
Nyheter
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Top