Toyrun - 30 aug

Ni som nu komenterar emot detta Toyrun. Var ni själva på plats? Jag var där o inte såg jag att någon klubb ville ha publicitet. Jag kanske var blind o missade stora skyltar som står att någon utav klubbarna ville ha åt sig äran för detta tillfälle att glädja funktionshindrade barn. Jag hade väldigt trevligt o var välkommen som sporthoj förare med. O jag håller med denna mamma om sparbössorna ute i butikern. Vem nekar nån kriminell att donera pengar där? O ändå tar dom viss procent till sin organisation. Här går det oavkortat till hemmet.

Jag jobbar på bräcke östergård titt som tätt och känner både personal och barnen.
Detta har i många år varit ett mycket uppskattat jippo som alla ser fram emot långt i förväg av alla!

Vem som beslutat att man inte skall ta emot pengarna i år vet jag inte, men jag kan förstå varför. Tycker inte heller att man skall stödja kriminella verksamheter med i mina ögon är alla där i egenskap av hojåkare som vill barnen väl.

Hoppas på nya tag och kanske en omstrukturering av det hela så det blir "ok" att ta emot gåvan.

Tummen upp för alla som engagerar sig!

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...