Toyrun - 30 aug

Vet inte vad det kostar, men jag är nyfiken på bgix's hoj så jag kommer!

1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
15. Kazzee (om jag har möjlighet så kommer jag självklart)
16. bikestreet
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
15. Kazzee (om jag har möjlighet så kommer jag självklart)
16. bikestreet
17. Aze
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
15. Kazzee (om jag har möjlighet så kommer jag självklart)
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
 
...................

1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
15. Kazzee (om jag har möjlighet så kommer jag självklart)
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
19. B-man
 
Fan verkar som jag får dra mig ur.
De snodde ju Sannas hoj och elda upp den så nu är familjen Hägg/Larsen hojlösa. Hade tänkt lånat hennes annars men jaja. Löser det sig innan det är dags är jag med annars får jag stå över tyvärr.
Fan.
 
Fan verkar som jag får dra mig ur.
De snodde ju Sannas hoj och elda upp den så nu är familjen Hägg/Larsen hojlösa. Hade tänkt lånat hennes annars men jaja. Löser det sig innan det är dags är jag med annars får jag stå över tyvärr.
Fan.


fan heller att du gör vi löser det här ändå jag ska ju köra och jag äger ingen gathoj :tungan
 
Häggen o gottis får nog släpa sig ditt oavsett efterssom vi i wcx ska hålla i s-hoj delen
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
15. Kazzee (om jag har möjlighet så kommer jag självklart)
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
 
Häggen o gottis får nog släpa sig ditt oavsett efterssom vi i wcx ska hålla i s-hoj delen

Haha ok... Ja jag får väll se till och fixa något med två hjul då.
Trampcykel funkar det? Får jag tolka med dig i kortegen då? :D

Nej men fan jag får se om det går att lösa då.
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
15. Kazzee (om jag har möjlighet så kommer jag självklart)
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare

Tobster ska vi ta följe från garaget ? :)
 
Om det inte regnar h-e och att jag är hemma så självklart:tummenupp

1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
15. Kazzee (om jag har möjlighet så kommer jag självklart)
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
10. Sienna
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
15. Kazzee (om jag har möjlighet så kommer jag självklart)
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare

Tobster ska vi ta följe från garaget ? :)

Klart vi kan....kanske inte ska köra min egna...men bara o häng på
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
15. Kazzee (om jag har möjlighet så kommer jag självklart)
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning

Pga förra veckans vurpa kan jag inte vara med :(
 
Man behöver inte hoj för att köpa lite lotter o mingla lite....................

Kan väl va kul att bara kolla lite?
 
Ja förfan jag kommer plus några till :yoparty

1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen"
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
15. Kazzee (om jag har möjlighet så kommer jag självklart)
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning
22. Fosgate mfl..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top