Toyrun - 30 aug

Hur gåre med mer sporthojsinriktade lotterivinster nu då blondie?
Fixat något?
 
Nej har inte fått besked ang lotteriet

sponsorer som vill skänka saker är välkomna alla pengar från lotteriet går oavkortat till barnen.
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen" kommer inte tyvärr
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
15. Kazzee (om jag har möjlighet så kommer jag självklart)
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning
22. Fosgate mfl..

Fan också.... kan inte pga jobbet. Men ni får samla in lite pengar för mig med.
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen" kommer inte tyvärr
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning
22. Fosgate mfl..

Attans, är tyvärr bortrest i jobbet den dagen. :mad: Hoppas insamling och allt kommer gå bra iaf. Ha de allihop. :tummenupp
 
Jag har kollat i tråden men jag kan ha missat det ändå...
Är det bestämt någon tid än?
 
Var samlas vi? Eller har jag missat detta:va
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen" kommer inte tyvärr
5. Gottis
6. Jessan, bara jag är hemma så!
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning
22. Fosgate mfl..
23. Firefox
 
Harley shoppen ågatan i mölndal kl 10.00 är det samling kl 13.00 åker vi mot Bräcke östergård.
 
Last edited:
Hoppas att så många som möjligt kan komma på lördag det ska ju bli fint väder o allt.
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen" kommer inte tyvärr
5. Gottis
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning
22. Fosgate mfl..
23. Firefox
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen" kommer inte tyvärr
5. Gottis
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
16. bikestreet
17. Aze
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning
22. Fosgate mfl..
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen" kommer inte tyvärr
5. Gottis
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
17. Aze
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning
22. Fosgate mfl..
__________________
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen" kommer inte tyvärr
5. Gottis
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
11. Tobster (drar med fler)
12. Sanoj
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning
22. Fosgate mfl..
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen" kommer inte tyvärr
5. Gottis
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
11. Tobster (drar med fler)
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
18. Quest
19. B-man
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning
22. Fosgate mfl..
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen" kommer inte tyvärr
5. Gottis
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
11. Tobster (drar med fler)
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
18. Quest
19. B-man
20. Jessan
21. JayBay
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning
22. Fosgate mfl..
 
1. Blondie
2. Micke
3. hjulben_74
4. "Häggen" kommer inte tyvärr
5. Gottis
7. Snövit, hemma så är jag på!
8. Stödhjulet
9. GixxerTina
11. Tobster (drar med fler)
13. Cammi (om jag e hemma vilket jag verkligen hoppas)
14. bgix
18. Quest
19. B-man
20. Jessan
21. JayBay
71. Rasorblade (om jag har hoj då)
20. eXite med passagerare
21. Z1000GBG + ev. övningskörning
22. Fosgate mfl..



Hinner tyvärr inte:( , har 3 timmars jobb till innan jag kommer hem
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top