Touch Gard larm?

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
Jag har fått ett bra pris (tror jag) på ett Touchgard larm. Nån som vet om dessa är någe bra eller om man ska satsa på att SPYBALL. Jag kan köpa det för 1000 spänn. E detta ett bra pris och är Touchgard nåt att lita på? :va

P-son skrev:
Jag har fått ett bra pris (tror jag) på ett Touchgard larm. Nån som vet om dessa är någe bra eller om man ska satsa på att SPYBALL. Jag kan köpa det för 1000 spänn. E detta ett bra pris och är Touchgard nåt att lita på? :va

Touch guard finns som billarm oxo.. och dom var kassa som fan , rena skiten
efter ett tag klyddade dom mest!

Pär skrev:
Touch guard finns som billarm oxo.. och dom var kassa som fan , rena skiten
efter ett tag klyddade dom mest!

Är detta nåt generellt som alla tycker? Mera åsikter pliis! :)

PS: Vad betyder klydda? :va

P-son skrev:
Är detta nåt generellt som alla tycker? Mera åsikter pliis! :)

PS: Vad betyder klydda? :va

Det är skåne-slang typ asså då'raa, meningen utan slang kan se ut så här: "...efter ett tag felade/strulade de mest" :hej

// T.Olk :hihi

Jag har jobbat som larmmontör och Touch guard var på den tiden inte sämre än andra larm. Att larmet krånglar beror oftast mera på montören än på själva larmet (läs vedbodmek).

P-son skrev:

Vad ska du med ett larm till? Finns ju ingen plats att montera det på, på nya hojen =)

420 skrev:
Vad ska du med ett larm till? Finns ju ingen plats att montera det på, på nya hojen =)

Jamen fan. Ingen köper hojjen så det verkar som att jag får ha den kvar ju! Men jag har den på försäljning iaf. Får se om nån nappar. Då blir det KTM direkt!!! : )

P-son skrev:
Jamen fan. Ingen köper hojjen så det verkar som att jag får ha den kvar ju! Men jag har den på försäljning iaf. Får se om nån nappar. Då blir det KTM direkt!!! : )

Inga fler som har testat detta larm som kan ge sin åsikt!? :Bugar

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...