Touch Gard larm?

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Såld...
Jag har fått ett bra pris (tror jag) på ett Touchgard larm. Nån som vet om dessa är någe bra eller om man ska satsa på att SPYBALL. Jag kan köpa det för 1000 spänn. E detta ett bra pris och är Touchgard nåt att lita på? :va
 
P-son skrev:
Jag har fått ett bra pris (tror jag) på ett Touchgard larm. Nån som vet om dessa är någe bra eller om man ska satsa på att SPYBALL. Jag kan köpa det för 1000 spänn. E detta ett bra pris och är Touchgard nåt att lita på? :va


Touch guard finns som billarm oxo.. och dom var kassa som fan , rena skiten
efter ett tag klyddade dom mest!
 
Pär skrev:
Touch guard finns som billarm oxo.. och dom var kassa som fan , rena skiten
efter ett tag klyddade dom mest!

Är detta nåt generellt som alla tycker? Mera åsikter pliis! :)

PS: Vad betyder klydda? :va
 
P-son skrev:
Är detta nåt generellt som alla tycker? Mera åsikter pliis! :)

PS: Vad betyder klydda? :va

Det är skåne-slang typ asså då'raa, meningen utan slang kan se ut så här: "...efter ett tag felade/strulade de mest" :hej

// T.Olk :hihi
 
Jag har jobbat som larmmontör och Touch guard var på den tiden inte sämre än andra larm. Att larmet krånglar beror oftast mera på montören än på själva larmet (läs vedbodmek).
 
P-son skrev:
Jag har fått ett bra pris (tror jag) på ett Touchgard larm. Nån som vet om dessa är någe bra eller om man ska satsa på att SPYBALL. Jag kan köpa det för 1000 spänn. E detta ett bra pris och är Touchgard nåt att lita på? :va

Vad ska du med ett larm till? Finns ju ingen plats att montera det på, på nya hojen =)
 
420 skrev:
Vad ska du med ett larm till? Finns ju ingen plats att montera det på, på nya hojen =)

Jamen fan. Ingen köper hojjen så det verkar som att jag får ha den kvar ju! Men jag har den på försäljning iaf. Får se om nån nappar. Då blir det KTM direkt!!! : )
 
P-son skrev:
Jamen fan. Ingen köper hojjen så det verkar som att jag får ha den kvar ju! Men jag har den på försäljning iaf. Får se om nån nappar. Då blir det KTM direkt!!! : )

Inga fler som har testat detta larm som kan ge sin åsikt!? :Bugar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top