Tjejer.. Hrmf!

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
Jag säger då det...
Det är ju guld att vara lycklig singel, med betoning på lycklig, eller hur?
Jag Hatar att att vara sådär jobbigt nykär... Fy fan hemska känsla!
Den förstör ditt rationella tänkande och agerande, det går ut över ditt jobb och du slutar göra läxorna, om du kombinerar plugg med arbete.

Efter att jag nu levt i helt jäkla år lycklig singel dyker det upp någon... En tjej som jag viljat ha förr dessutom. Hon är sån där igel som sätter direkt i skallen efter första träffen!
Den här jäkel har jag dessutom haft öppen diskution med angående känslor etc. Jag sa det att det att jag inte ger mig in i ett förhållande om jag inte vet att det ger något i längden... (Just på grund av att jag vet om att jag hatar å vara kär i onödan!)
Mäh, nu sitter man här, ensam å övergiven på grund av att tjejen man träffat har för lite fritid! Gaah... Ena dagen ska hon göra det, andra dagen ska hon göra det andra. Nästa vecka är det den tävlingen, imorn ska hon träna det och i övermorgon ska hon träna det andra! Hela den kvällen ska hon sitta och plugga...
"Vaa faan! Minns du mig eller? Jag existerar på riktigt och behöver käärleek!" :4skrika

Varför inisisterar tjejer över att gå in i ett förhållande lugnt?
"bla bla, jobbigt tidigare förhållande, bla bla... "
Ja, det är ju då man behöver ny äkta kärlek på en gång! Direkt, nu, bums, på momangen!
När det väl händer då ska det smälla till på direkten... (Missförstå mig rätt, det handlar inte om sex) Jag menar att man ska priotera varandra framför allt hela tiden dygnet runt, varje minut, varje sekund, ett sms ska fan inte vänta en halv dag! grr... :mad:

Hellvette, jag känner mig som en kvinna... :huvet

Tror han är passionerat dödskär, men hon har för mycket intressen och prioriterar dessa före ett förhållande, så det är dömt att misslyckas, tyvärr.

Men säg till henne hur du känner och vad du tycker. Då får du svar om det funkar eller inte och kan således gå vidare om det skiter sig.
Tror du att jag är av rätt kaliber för att klara av ett nederlag i det här läget? Nädu, jag hänger i så länge det går! :huvet

Jag ska utforma en ny taktik istället! Jag ska spela svårflörtat... :yoparty

(Ska hämta en öl till nu!) :fyllisar

2744979 Tror du att jag är av rätt kaliber för att klara av ett nederlag i det här läget? Nädu, jag hänger i så länge det går! :huvet

Jag ska utforma en ny taktik istället! Jag ska spela svårflörtat... :yoparty

(Ska hämta en öl till nu!) :fyllisar
:hihi

Jag vet inte riktigt, men jag tror inte jag kan avgöra allt själv i mitt tillstånd!

---- Att säga till ***.Txt -----
Några smarta grejer jag kom å tänka på som jag kanske kan säga:

* Jag var tvugen att supa in i skallen att jag inte får bli kär i dig!

* Missförstå mig rätt, jag vägrar bli olyckligt kär.

* Jag är din när som helst, det jag känner är fanimej äkta!

---------

Va tror ni? Eller ska jag bara vara svårflörtat...
Fan, jag kan inte knäcka den här själv! :huvet

hick...

Last edited:
Nog för att fulla personer och barn talar sanning så borde du avstyra dina plander på att prata med henne i ditt nuvarande tillstånd.

Nog för att fulla personer och barn talar sanning så borde du avstyra dina plander på att prata med henne i ditt nuvarande tillstånd.
Va? Jag fick läsa det där ett flertal gånger för att fatta... Var mer tydlig tack!

Hum, om du har rätt vet jag ju fasen inte om hon inte kommer in på msn under kvällen?
Lite spännande ändå, hihi... Vad kommer hända? Gör jag något dumt, fixar jag det här? :yoparty
Ska vi satsa pengar? Kan man lägga upp sig på ladbrokes?

Ne allvarligt nu... Jag är svårflörtat, punkt slut!

"Vaa faan! Minns du mig eller? Jag existerar på riktigt och behöver käärleek!" :4skrika

ett sms ska fan inte vänta en halv dag! grr... :mad:

Hellvette, jag känner mig som en kvinna... :huvet

Stoppa handen i brallan och känn efter, du beter dig som en i alla fall...

Äh va fan....skatta dig lycklig! Hon HAR ju egna intressen! :tummenupp Du kommer att tacka dig själv den dagen det ska flyttas ihop. Då kan du dra ut på hojen när du vill! :tummenupp (utan att skämmas eller be om lov, det gjorde ju inte hon)

Äh va fan....skatta dig lycklig! Hon HAR ju egna intressen! :tummenupp Du kommer att tacka dig själv den dagen det ska flyttas ihop. Då kan du dra ut på hojen när du vill! :tummenupp (utan att skämmas eller be om lov, det gjorde ju inte hon)
Fy fan va rätt du har! Längtar dit...

Klart jag har rätt! Det är ju därför jag är singel....:gnissla eller? :va

Skål på dej hoj"nätkompis" eller nått. :öl :fyllisar

Ååå dra mig baklänges! Hjälp mig fort!
Nu börjar det dra ihop sig!

Hoooo är på msn! gaaga

helvette... på 8e ölen nu och försöker skriva normalt till na...

Prata för i helvete inte med tjejen, om du ens får nåt svar ur henne så kommer det ändå inte ge dig nånting och dina följdfrågor kommer ta död på det lilla ni redan har, jag vet :gnissla.

Vet att det är svårt men backa undan lite bara så kommer hon komma krypandes, så är det och så kommer det alltid att vara!

Jävla skitspel men så är det :mattias.

Lycka till :tummenupp.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!