Sexproblem...

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Sverige
Hoj
ER-6n -09
Tjenare!

Jag tänkte bjuda lite på mig själv och berätta vad som hände igår kväll, hehe...

Alla har väl någon gång vart med om att de inte kan få upp den vid sex.
Ni har säkert sagt att "Neej, det är inte ditt fel, jag är bara nervös" eller något i den stilen?

Okej, igår hände det mig för andra gången... :död
MEN, jag har dragit en slutsats av det här, det är inte oss män det är fel på, eller det är ju vi som inte får upp den iofs men jag har förstått att grunden till problemet är att tjejen är kass.
Jag ska berätta, ganska roligt faktiskt... :hihi

Tjejen igår träffade jag i helgen på ett utställe, vi snackde efteråt och igår då så åkte jag hem till henne för att se på film. (Trodde jag...)
Senare så blev det allt mer kel i soffan och vips så hände det något, till slut fråga hon mig om jag ville ha sex. (hum, jag kan ju inte säga nej och jag är kåt, tänkte jag, men sex första träffen.. hum! Nåväl...)
Jag bär bort henne till sängen, å de börjar gå hett till. (Tro mig, de gjorde ont att ha ballen i jeansen). Jaja...
Jag får till slut ner handen i hennes byxa och börjar gröta runt och så börjar hon stöna å, öh jaja!
Nu börjar hon fråga frågor som vad jag vill göra med henne, å jag svarar naturligtvis, "jag vill klä av dig naken" å så börjar följd frågor på följd frågor så jag måste börja tänka massa... (Men, det klarade jag av iofs...)
Nu insisterar hon på att vi ska ligga under täcket, för om hon ska klä av sig naken så får jag inte se! Öh, okej, tänkte jag.
Försökte få av hennes bh ovanför täcket men det fick jag inte, hon ville släcka först. öh, okej, tänkte jag.
Fick av hennes bh och lyckades av den lilla gatu belysning se hennes tuttar och göra mig förvirrad över varför hon inte ville att jag skulle se dem? Nåväl...
Vi är nakna nu iaf, jag tänkte gå ner på henne, men då ryckte hon tag i mig, dit fick jag inte gå, hum?
Nu tar hon min hand och för ner den och så börjas de igen, jag tröttar ut min handled och hon börjar fråga mig massa saker igen. (Ungefär så här, "vad vill du göra nu?", "sen då?", "aha, varför då?" )
Jag ligger å tänker på varför hon inte ville att jag skulle se henne å varför jag inte fick gå ner samtidigt som jag försöker klara av massa frågor...
Nu vill jag bara att hon ska göra något på mig, jag har jobbat på henne skitlänge och de har vart skitkasst.
Samtidigt så börjar jag märka att jag inte alls är kåt, jag har fan inte stånd, jäkla skit tänkte jag... Då säger hon, "vänta jag måste hämta kondom".
Jag får den, hon lägger sig ner brevid mig och nu inser jag att jag aldrig kommer få igång de här! Men men, jag fortsätter lite med lite "handjobb" på henne och försöker få av täcket så jag åtminstånde fick se konturerna av henne. Blev lite kåt då och tänkte, äh nu ska kondomen på.
Jaha, då ska jag först försöka hitta den i mörket, sen ska jag försöka öppna den i mörkret och trä på den i mörkret. Yeah right... Vad tror ni hade hänt när jag hittat och öppnat paketet?
Jag sa till slut så här: "äh, de här funkar inte, jag är inte kåt..."
Hon "oj då... va synd, är jag så dålig?"
Jag "Nej då inte alls, det är mig det är fel på...". :rolleyes:

Jag har faktiskt vart med tjejer som som ser mindre bra ut men gjort mig tio gånger kåtare än den här...!
Tjejer ska inte bara ta emot, de ska ge också, de ska suga! Så är det bara, det är det mest upphetsande av allt i ett förspel. :hihi
Sen så behöver de inte heller ha sån total obefogad komplex över sig själva...


Hehe, hoppas jag kan förgylla er tillvaro med den här historien! :D

// Peter


EDIT: Jag ändrade stavfel.
 
Last edited:

Boris

Death on the dancefloor
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
NULL
haha, jag förstår, klart det inte går att knulla i mörker!
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
du bör gå o kolla pumpen. potens problem kan vara ett tidigt tecken på hjärtproblem. inget o skojja om.
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
De ska helt klart ge. Inte bara ligga där som nån död fisk. O sen ligga o snacka sammtidigt nae det går fet bort
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Underbar historia!! förstår dig helt.. läget är ju dödsdömt för sex
 

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Sverige
Hoj
ER-6n -09
Cervantes skrev:
Underbar historia!! förstår dig helt.. läget är ju dödsdömt för sex
Hehe, jo! Det är ju ändå skönt att höra att ni faktiskt inte tycker det är en helt okej sitvation, tänk om de var jag som har probelm!? :D haha...
 

ZaXeS

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Småland
Hoj
Kronan, en grön
Är du säker på att det inte var en kille?:) eftersom att hon inte ville visa sig :D
 

Jonathan

Guest
Men varför kan dom inte bara vara tysta ibland ?

Vaffan, man ska väl älska med varandra, inte gå igenom dagens händelser om tant Agda på apoteket som fick ryggskott eller nåt. :4skrika
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Skum brud. Var du nykter? Ett par promille hjälper inte till direkt.
Precis som med mat ska det både se gott ut och smaka bra. Sex i mörker är inte lika upphetsande, speciellt inte om man aldrig sett damen i fråga näck tidigare. Klart man börjar undra vilka defekter hon försöker dölja.
Det är lugnt kompis, hittar du en vettig donna så blir det inga problem. :tummenupp
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Been there done that.

Utspelade sig för några veckor sedan, umgicks lite med en gammal tjejkompis såg på film 2 kvällar som bägge slutade med lite hångel och smek i soffan. Jag var så kåt att jag var rädd att knapparna skulle paja på jeansen. 2:a kvällen ville hon att jag skulle stanna för lite mera mys. Dock var jag så jävla trött så jag åkte hem. 3:e kvällen vi träffas upprepas samma historia, lite film lite mys osv... sen hamnade vi i sängen hångel och smek...iaf från min sida kändes som jag var på nån som halvsov, mitt ex har ju fan rört mera på sig då jag kommit hem från krogen och hon legat och sovit :D

Jojo visst var min kompis lika mycket på G som tidigare kvällar med henne kroppen och brösten var det inget fel på, jag hade haft lite problem med henne sist vi umgicks då hon inte riktigt var vän med rakhyveln då det gällde underlivet. Tänkte nu har hon haft kille ett tag och hade nyss kommit hem efter 3 veckor i venezuela, tänkte har man legat på beachen i bikini i tre veckor borde ha ordnat till detta, började treva efter troskanten. När jag fått några fingrar innanför kände jag att det var lite småstickigt :banana tänkte jag nu har hon iaf fått bort kaluffsen. :tungan kom nån cm längre ner ICKE..... min tidigare så stolta riddare som var hårdare än Lord Vader kände att det var dags att dra, slakare får man leta efter enda bilden jag hade i huvudet var chewbacca.

Hrm nej du jag...jag är fan trött...." jag det finns många sätt man kan säga att man inte vill ha sex på" öhh asså jag är trött jag skjutsar hem dig nu :brinnerup
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top