Sexproblem...

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
supernaut skrev:
Tre grader av ful.

Ett. Din partner är så ful att han/hon behöver en papperspåse över huvudet
Två. Din partner är så jävla förbannat ful att du också tar en papperspåse över huvudet, för säkerhets skull.
Tre. Du vaknar upp bakfull som fan, och det som ligger på din arm är så in i helvetes fult att du gnager av dig din arm för att kunna lämna sängen utan att väcka det.

Passande avatar till det här ämnet :) :tummenupp
 

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Växjö
Hoj
Såld
Mattias skrev:
Shit, vad kräsna en del är. Är det en hon? Är hon naken? BORRA HENNE DÅ!

Annars ville hon nog att du skulle berätta hur hårt du skulle ta henne och riktigt förnedra den lilla slynan alldeles intill medvetslöshet. Det är alltid ett master/slave-förhållande när det gäller sex. Annars blir det schackklubb eller brottningsmatch, beroende på om båda är undergivna eller tvärtom.
Du skulle helt enkelt tänt lampan och slitit av henne täcket och gnagt hennes bäver!

Easy, vafan.


:D :D :D :D :D
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Boffen skrev:
Haha, ja passiva tjejer e det tråkigaste som finns :död

Ja och tjejer som har lika mycket hår på f*ttan som chewbacca har på kroppen går bort :zpy

Sa åt en i höstas att ska jag överhuvudtaget kn*lla dig någe mer får du fan raka dig.

Nästa gång var det nyklippt på spelplan :banana
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Twosaint skrev:
Ja och tjejer som har lika mycket hår på f*ttan som chewbacca har på kroppen går bort :zpy

Sa åt en i höstas att ska jag överhuvudtaget kn*lla dig någe mer får du fan raka dig.

Nästa gång var det nyklippt på spelplan :banana

Det var ett jävla gnäll på håriga kissar! Vad ska ni göra bredvid nöjesfältet?! Sikta ordentligt med kewk, fingrar och tunga så går det nog bra.

Visst är det fint med trevlig miljö runt fotbollsplanen till exempel, men spelar boll gör man PÅ planen, inte runt omkring.
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Thermal skrev:
Man tackar, det har jag inte hört förut faktiskt.

Jag har sagt, på skämt "lägg dig på mattan kärring, här är det jag som bestämmer" Det föll inte i god jord, humorn hos x:et var i det närmaste obefintlig. :gnissla
Ska nog testa ditt utryck på nuvarande o se vad som händer.
Eller så frågar man dom om dom vill bli fasttejpade i en lykstolpe nakna :hihi
 

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Mattias skrev:
Det var ett jävla gnäll på håriga kissar! Vad ska ni göra bredvid nöjesfältet?! Sikta ordentligt med kewk, fingrar och tunga så går det nog bra.

Visst är det fint med trevlig miljö runt fotbollsplanen till exempel, men spelar boll gör man PÅ planen, inte runt omkring.

"If there is no grass on the field, you can allways play in the mud" :rofl
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Mattias skrev:
Det var ett jävla gnäll på håriga kissar! Vad ska ni göra bredvid nöjesfältet?! Sikta ordentligt med kewk, fingrar och tunga så går det nog bra.

Visst är det fint med trevlig miljö runt fotbollsplanen till exempel, men spelar boll gör man PÅ planen, inte runt omkring.

Va i helvette hur är du funtad ? finns inte en chans att jag skulle :slicka på nån som sparat håret sen dom var 11 år. Då får man ju för fan kamma sig fram.....
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
LayDeeOmega skrev:
Fast varför ha sex med någon som man tycker är riktigt ful?
Är man tillräckligt intoxicerad så är det sällan stora och lilla hjärnan kommunicerar. Ska man blanda in synen blir det ännu mer komplicerat. :mattias
 

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Sverige
Hoj
ER-6n -09
Den är var oväntad! Tror ni inte att den här tjejen är kompis med min systers klasskamrat!
Min syster ringde mig för 2 min sen, hon skrattade lite å frågade om jag har det svårt i sängen! GRRRRR.... Vad har du fått det ifrån frågade jag! :huvet
Å hon berättade vad hon hört, stämde ju bortsätt från att det fattades en massa saker i historien!
Jag förklara noga för henne hur det låg till, speciellt att jag dragit den här slutsatsen att hon var kass!

Syrran skrattade lite och sa att de inte spelar någon roll för de vet inte hon och hennes kompis, men syrran skulle kanske berätta om de pratade om de igen!

Tjenna, this is my lucky day, or not! :död
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
pogo skrev:
Den är var oväntad! Tror ni inte att den här tjejen är kompis med min systers klasskamrat!
Min syster ringde mig för 2 min sen, hon skrattade lite å frågade om jag har det svårt i sängen! GRRRRR.... Vad har du fått det ifrån frågade jag! :huvet
Å hon berättade vad hon hört, stämde ju bortsätt från att det fattades en massa saker i historien!
Jag förklara noga för henne hur det låg till, speciellt att jag dragit den här slutsatsen att hon var kass!

Syrran skrattade lite och sa att de inte spelar någon roll för de vet inte hon och hennes kompis, men syrran skulle kanske berätta om de pratade om de igen!

Tjenna, this is my lucky day, or not! :död


Du tänker för snävt.


Se det som en möjlighet istället och spela på din osäkerhet.

Nästa gång du raggar och det dyker upp så säger du förslagsvis.

-Jag ville men det blev så stressat det var ju en sådan fin tjej,tänk om man bara kunnde träffa någon som man kunnde slappna av med...lite som dig.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top