Och nu är jag fan igång och sitter på ett hotellrum så har all tid i världen.
Vad är egentligen alla körtrådar som finns i nästan alla regioners trådar om inte förfrågan om att ha sällskap när man kör hoj? Fast helt plötsligt är en rubrik som frågar efter sällskap inte en ok rubrik?
Vad ska det stå?
Gammal bitter läderlespo söker likasinnad för arga kvällar?
hehehe, iofs rätt rolig kommentar och det är sådant jag saknar på SH, men det är absolut inte vad det handlar om.
Det är att jag uppriktigt är så jävla less på alla griniga bittra moraltanter som raljerar på det här forumet nu för tiden.
Om man nu tycker det är så fruktansvärt att någon kör 150km för fort eller att någon har helsystem och varvar lite i stan eller någon av alla dessa negativa kommentarer, varför blir man då ens medlem på ett forum som heter "sporthoj"?
Varför inte gå och hänga på ett forum för kromslädar eller starta ett eget forum där det är förbjudet att ha kul och om du någonsin erkänner att du kört för snabbt så blir du utesluten från forumet. Så kan man sitta där och diskutera senaste virkningsmönstret från damernas värld eller hur det var bättre förr när undomar hade respekt och polisen hette länsman och när sidovagn fortfarande var hippt.
Ja, jag är lite irriterad