KGK
1200
Haha, men orka...om du bara visste!
så pass, UT fixa en desperatpoll så vi vet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, men orka...om du bara visste!
Och nu är ...Massa bra text....
Varför inte gå och hänga på ett forum för kromslädar eller starta ett eget forum där det är förbjudet att ha kul och om du någonsin erkänner att du kört för snabbt så blir du utesluten från forumet.....
Ja skulle också bli arg om ja ville ha alla pojkars uppmärksamhet men inte fick den...
Jojo..
Jag spelar väl på utseendet, men de som inte vill ha sällskap kan väl bara strunta i å svara..?
Som jag sa, menade faktiskt inte att reta upp någon, och har ett genuint hoj-intresse.
Full respekt för sidan här, men som sagt, man e ju dum om man inte framhäver.. hum.. sina "bästa sidor".. hihi..
Menar du att många tjejer faktiskt VILL ha uppmärksamhet men inte får detKlockrent. ...det gäller merparten tjejer på det här forumet....
Menar du att många tjejer faktiskt VILL ha uppmärksamhet men inte får det![]()
Himla märkligt...![]()
![]()
Menar du att många tjejer faktiskt VILL ha uppmärksamhet men inte får det![]()
Himla märkligt...![]()
![]()
Ta nu och åk med på någon go göteborgares hoj och ha kul i sommar allihopa! Pinky tex, han verkar trevlig i de trådarna jag sett och har inte kraschat så många gånger vad jag vet![]()
Vilket smicker, tack.![]()
Kanske att du vill åka med mig nån dag?![]()
Prova alla dajtingsiter som finns på nätet... kanske du kommer att lyckas.eller så tar du Tallinkbåten. Den är väl nära till hands.
Vadårå? Du lyckades ju här!?
Tillslut...
Nope, jag blev uppraggad här...fel slutsats av dig ..igen.![]()
Håller med dig i stort men ville bara säga att jag spenderar rätt mycket tid i en ut av Sveriges större forum för kromslädar och ALDRIG att man hör något illa om en lättklädd bild eller klankande på om någon kört för snabbt eller låter för mycket osv. Fast skillnaden kan vara att det är mest vuxna människor där...
Ok.. Jag ger dig en chans till!
Du lyckades ju.....
Hmm... Dumt o bli arg... Låter som det finns underlag för en:De vill ha. Men får det inte och blir arga för att andra tjejer får det![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |