tips på var man finner skickliga förare med sällskapsbehov..?

Och nu är ...Massa bra text....
Varför inte gå och hänga på ett forum för kromslädar eller starta ett eget forum där det är förbjudet att ha kul och om du någonsin erkänner att du kört för snabbt så blir du utesluten från forumet.....

Håller med dig i stort men ville bara säga att jag spenderar rätt mycket tid i en ut av Sveriges större forum för kromslädar och ALDRIG att man hör något illa om en lättklädd bild eller klankande på om någon kört för snabbt eller låter för mycket osv. Fast skillnaden kan vara att det är mest vuxna människor där...

Pinuppa: Om du lagt ned 15 år träning förstår jag att du är stolt, klart du ska få visa vad du vill, det är ju bara vuxna människor här ffs!
Ta nu och åk med på någon go göteborgares hoj och ha kul i sommar allihopa! Pinky tex, han verkar trevlig i de trådarna jag sett och har inte kraschat så många gånger vad jag vet :tummenupp

Bra jobbat...

Jojo..
Jag spelar väl på utseendet, men de som inte vill ha sällskap kan väl bara strunta i å svara..?
Som jag sa, menade faktiskt inte att reta upp någon, och har ett genuint hoj-intresse.
Full respekt för sidan här, men som sagt, man e ju dum om man inte framhäver.. hum.. sina "bästa sidor".. hihi..

Du har lyckats att i en tråd och på några dagar skapa dig en oförglömlig identitet. Något som 90% av de frustrerade små :arsele :D som bara klagar överallt inte lyckats med på alla år de försökt att göra sig lustiga på andras bekostnad.

Kul med en som bjuder på sig själv.... ha nu en bra hojsommar. :yoparty

Det är så patetiskt att se hur vissa här förvandlas till "kl. 3 raggs apor" så fort en snygg tjej visar sig....har det manliga släktet inte kommit längre i utvecklingen än såhär?!

Det finns jättebra forum för att "ligga" trodde detta ställe var en aning mer seriöst, men tyvärr är det inte långt mellan stolpskotten.

Är det roligare att vara passagerare?

Ojdå. Jag har missat hela den här tråden :)
ironi mode on: Funderar lite om det hade varit roligt att åka bakpå på en snygg hoj, högre krav än så har jag inte, man ser ju ändå inte hur människan i all skyddsutrustning ser ut och det kan ju i sig vara en adrenalinkick att lita så pass på en främling..Sen är det ju förbannat tråkigt att köra sin egen hoj. / ironi mode off.

Kör lugnt allihopa!

Ta nu och åk med på någon go göteborgares hoj och ha kul i sommar allihopa! Pinky tex, han verkar trevlig i de trådarna jag sett och har inte kraschat så många gånger vad jag vet :tummenupp

Vilket smicker, tack. :rodnar

Kanske att du vill åka med mig nån dag? :brynad

Prova alla dajtingsiter som finns på nätet... kanske du kommer att lyckas. :yoparty eller så tar du Tallinkbåten. Den är väl nära till hands.

Håller med dig i stort men ville bara säga att jag spenderar rätt mycket tid i en ut av Sveriges större forum för kromslädar och ALDRIG att man hör något illa om en lättklädd bild eller klankande på om någon kört för snabbt eller låter för mycket osv. Fast skillnaden kan vara att det är mest vuxna människor där...

Det var inte min intension att racka ner på customhojar utan tog det bara ur högen av exempel som dök upp i huvudet för att relatera till att det här är ett forum för sporthojar. I alla fall var det tänkt så från början som jag har förstått det. Annars borde det ju ha hetat "hojakare.se" eller "mcsverige.se" eller något liknande, men valet blev "sporthoj.com" och därför kan man tycka att det blir lite uttjatat med överflödet av floskler och moralrapningar från en liten skara av besökarna (alltid samma personer i alla trådar - nämner dock inga namn) och det är det jag inte förstår.

Om jag till exempel skulle vara vegetarian så skulle det ju vara rätt korkat av mig att gå med i "julskinka.se" och sedan sitta och vara arg och bitter i alla trådar för att alla pratar om kött och grisar istället för tomater, men det är ju det som så mycket, som jag uppfattar det, det här forumet har blivit.

Hälften av alla svar är någon form av rabiat ärkekommunist (snälla, ta det inte ordagrant) som ska klaga på skatter eller politik eller att det är dyrt med bensin och snyft snyft vad synd det är om oss att polisen tar vårt körkort trots att vi bara körde 180km/h för fort. De oändliga påhoppen på vissa personer som inte har hymlat med att de gillar att löda på. Det blir helt snett och när jag hittade den här tråden och såg samma typ av påhopp från samma typ av personer som gör det i alla andra trådar så kan man väl säga att mitt tålamod i alla fall tröt.

Nu ska jag lämna den här tråden, så jag inte har något mer att tillägga eftersom det mesta redan är sagt. Ville bara tydliggöra att jag inte har något emot customhojar eller de som kör dem och skulle gärna äga en egen riktig amerikansk WCC hoj som kompliment till plastraketen jag har idag, men det är en annan diskussion på ett annat ställe.

De vill ha. Men får det inte och blir arga för att andra tjejer får det :näsblod
Hmm... Dumt o bli arg... Låter som det finns underlag för en:
"Ni som inte fick samma uppmärksamhet, kan få åka på mig"-tråd :D

Utbudet av välvilliga skjutsare är ju stort, så varför bråka :va :rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...