WestW
.
Varm kram o tack.
kram tillbaks!
:flås
Allvarligt.
Detta ställe har samlat dom mest skumma människor man kan hitta. Dessutom har dom världens dyraste hobby. Men lycka till pinuppa! Ordna eget hojkort istället så slipper du allt skumt folk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varm kram o tack.
kram tillbaks!
:flås
andfådd? eller andningssvårigheter?? :S
Pinuppa, all heder åt din post och det är en sexig bild och hoppas du får ut och åka lite hoj. Det är ju trots allt så underbart.
All heder till dig!! Så många ord!!
Min åsikt är att du härmed har störst chans att få lite fett på sylen!
Du har min röst!![]()
Och nu är jag fan igång och sitter på ett hotellrum så har all tid i världen.
Vad är egentligen alla körtrådar som finns i nästan alla regioners trådar om inte förfrågan om att ha sällskap när man kör hoj? Fast helt plötsligt är en rubrik som frågar efter sällskap inte en ok rubrik?
Vad ska det stå?
Gammal bitter läderlespo söker likasinnad för arga kvällar?
hehehe, iofs rätt rolig kommentar och det är sådant jag saknar på SH, men det är absolut inte vad det handlar om.
Det är att jag uppriktigt är så jävla less på alla griniga bittra moraltanter som raljerar på det här forumet nu för tiden.
Om man nu tycker det är så fruktansvärt att någon kör 150km för fort eller att någon har helsystem och varvar lite i stan eller någon av alla dessa negativa kommentarer, varför blir man då ens medlem på ett forum som heter "sporthoj"?
Varför inte gå och hänga på ett forum för kromslädar eller starta ett eget forum där det är förbjudet att ha kul och om du någonsin erkänner att du kört för snabbt så blir du utesluten från forumet. Så kan man sitta där och diskutera senaste virkningsmönstret från damernas värld eller hur det var bättre förr när undomar hade respekt och polisen hette länsman och när sidovagn fortfarande var hippt.
Ja, jag är lite irriterad![]()
Det är då tamigfan värt all skit, bara för å möta guldkorn som du..
Ett hjärta till dig!

Och nu är jag fan igång och sitter på ett hotellrum så har all tid i världen.
Vad är egentligen alla körtrådar som finns i nästan alla regioners trådar om inte förfrågan om att ha sällskap när man kör hoj? Fast helt plötsligt är en rubrik som frågar efter sällskap inte en ok rubrik?

Ja, jag är lite irriterad![]()
*asg*Jag tycker vi pojkar bara ska vara tacksamma för att flickebarnet bjuder lite på sig själv, den normala lumpen stämningen kan bli lite väl tröttsam.
Den "motorintresserade flickan" är lika utrotningshotad som Jättepandan.
Hur många medlemar på SH är världsvana nog att försöka styra upp lite älskog på krogen istället för att kasta ur sig ett "ligga?" på ett forum på internet.
Jag röstar för halv bensinkostnad för motorintresserade kvinnor, jag kan även låna ut mitt skinnställ, storlek DAM 40 utan knäpuckar.
Om jag hade tuttar skulle dom synas i varje inlägg.
/A

Kan nog inte sagt det bättre själv...![]()
Har nu mer eller mindre följt den här tråden halva dan, och efter att varit medlem på diverse andra fina forum runt om kring på vida webben så börjar även detta till viss del ibland falla ner på samma sandlåde nivå som alla andra forum ibland tenderar till att göra. Dock gillar jag fortf väldigt mycke detta forum än så länge för den info och hjälp man kan få här.
Och även om detta är en OT tråd, så börjar känna lite av att..... Ere inte dags att lägga ner snart?? Ungefär på vilken sida av alla 14 eller 15 som den nu är uppe i. Spårade denna tråd ur och försvann in i en diskussion om nåt helt annat??
Slå på MTV som många föräldrar (säkert flera av moralens väktare här) utan tanke skulle lämna sina 10åriga barn med tillgång till så hittar man mer avklädda bilder än så och då dessutom i ett sammanhang som just blir sexistiskt eller utmanande, men det är inga problem för det är ju deras barn. Dhuuuu
eftersom jag redan sett i hennes inlägg att hon mer än väl kan svara för sig själv och dessutom är en av dem som lyckats att skriva riktigt vettigt i alla inlägg
Det har jag ingen aning om, det hör knappast hit.
Föredrar ett svar från trådskaparen hellre än spekulationer från dig
Att det tar tid att svara alla är fakta, om man sen orkar är en annan femma....
HAHAHA!!!!!
Och hur många kulor hade du sa du..?![]()
Jag har aldrig hört nån så lättskrämd..
Men kram iaf!![]()
Massor med text...
Bara för att ge en rättvisande bild, jag tycker tvärtom, skitfint.Edit/ Ähh, glöm allt ovanstående. Jag tycker bara att det är avtändande med ett sånt arsel. Min högst personliga åsikt, Macaper är tydlige av en annan åsikt![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!