tips på var man finner skickliga förare med sällskapsbehov..?

skönt att nån livar upp stämningen :P
Jag väntar på bilder. :)

Dom kan vi dock ta via PM, det är ok. :tummenupp

ALLA är välkomna att skicka in bilder på lättklädda kroppar, det är förstås att föredra kvinnokroppar, men jag kan vidarebefordra andra till rätt man oxå om det är så. :hihi

Tyvärr, skulle inte sjunka så lågt.

Du har väl hört "Arguing om the internet is like joining te Special Olympics, even if you win, you are still retarded"... :tungan

Skulle det vara något fel med OS för handikappade??!!!!
Pojken på bilden är min stolthet, och föddes svårt handikappad.
Vilken människa uttrycker på det nedlåtande viset något som först av allt INTE ETT SKIT HÖR HEMMA I DISKUSSIONEN, för det andra är pinsamt okunnigt och högst kränkande:..??
Skulle det vara till din fyndiga och verbala förmågas fördel?????
Det är ju bara elakt.
Jag lämnar diskussionen, för du är ju helt enkelt den pinsamma av oss.
Jag må ha ett avklätt foto, och med rätt är jag stolt över mitt utseende efter att ha satt två underbara barn till världen, och trots "pinuppe-stämpel" ändå bibehållit respekt för de som lever med mindre möjligheter än du och jag.
Fy skäms att racka ner på de i samhället som ska ha vår respekt!
Vad vet du om handikappade och deras tillvaro???
Det här var det klart pinsammaste jag någonsin läst. Anmäl.
Bläää..

Respekt får man inte, det förtjänar man.
Där är jag faktiskt av en annan åsikt, titta nu är jag allvarlig oxå. Vilken kille, han kan allt! :hihi

Jag har respekt för, i princip alla, tills dess att dom gör bort sig. Då får dom det tufft o komma tillbaka.

Helt klart mer än de flesta. Och jag klarar av att höra skämt om handikappade / invandrare / norrmän/ blondiner eller andra grupper utan att få hjärnsläpp eftersom det inte är så svårt att förstå att det just är ett skämt och inte blodigt allvar.

Varsågod och anmäl.

Vilken människa uttrycker på det nedlåtande viset något som först av allt INTE ETT SKIT HÖR HEMMA I DISKUSSIONEN, för det andra är pinsamt okunnigt och högst kränkande:..??

Tagga ner lite, vill du?

Det tessan citerade är ett välkänt citat som florerar på internet och betyder att det är lönlöst att hålla arga diskussioner över internet - även om du vinner är du en förlorare.

Det har inget att göra med din handikappade son att göra - hur menar du att någon här skulle veta nånting om det?

Föresten - jag erbjöd skjuts o grejer tidigare men eftersom jag (och ingen annan heller vad jag har förstått) fått nån respons så undrar jag vad som gäller. Till god ton hör iaf att man tackar för visat intresse.

Där är jag faktiskt av en annan åsikt, titta nu är jag allvarlig oxå. Vilken kille, han kan allt! :hihi

Jag har respekt för, i princip alla, tills dess att dom gör bort sig. Då får dom det tufft o komma tillbaka.

Precis. Det var ju där det brast i denna tråden.

Tyvärr, skulle inte sjunka så lågt.

Du har väl hört "Arguing om the internet is like joining te Special Olympics, even if you win, you are still retarded"... :tungan

Skulle det vara till din fyndiga och verbala förmågas fördel?????
Det är ju bara elakt.
Jag lämnar diskussionen, för du är ju helt enkelt den pinsamma av oss.
Jag må ha ett avklätt foto, och med rätt är jag stolt över mitt utseende efter att ha satt två underbara barn till världen, och trots "pinuppe-stämpel" ändå bibehållit respekt för de som lever med mindre möjligheter än du och jag.
Fy skäms att racka ner på de i samhället som ska ha vår respekt!
Det här var det klart pinsammaste jag någonsin läst. Anmäl.
Bläää..

Nu tror jag helt och hållet att du missförstod Tessans inlägg,
det hon skrev för till 100% inte på något vis riktat till ditt barn!
hur i helvete skulle hon kunna avgöra eller veta om ditt barn är handikappat eller inte genom att utgå från den bild du har, det syns ju för sjuttsingen inte ens.
så det där tolkade du nog som sagt henne på tok helt fel..
finns ingen anledning för någon av dessa människor här inne att hacka ner på ditt barn oavsett vad,
kanske att folk kan sjunka lågt och hackar ner på vuxna,
men inte barn med funktionshinder eller handikapp etc.

Varm kram o tack.

inget att tacka för, bara min åsikt om det hela!

kram tillbaks!

Last edited:
överflödiga diskussioner...........

Jag skulle kunna tänka mig se mer bilder på både pinuppa, tessan och apriliabruttan så dessa tre kan nu börja skälla på mig istället för att bråka med varandra. :pannkyss

Jag skulle kunna tänka mig se mer bilder på både pinuppa, tessan och apriliabruttan så dessa tre kan nu börja skälla på mig istället för att bråka med varandra. :pannkyss
Och så kommer du o förstör då?

Tråkmåns.

:tungan

Men gud va ni tjafsar, det är väl kanon ifall någon lägger upp en tråd ifall de vill åka och träffas, om det blir mer därtill så skadar det väl inte :D

var lika kul när den där love-to-ride tjejen reggade sig:D

heja pinuppa:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...