tips på var man finner skickliga förare med sällskapsbehov..?

Jag vet inte riktigt vilka kommentarer som är mest sorliga i den här tråden, men börjar bli så trött på mentaliteten hos så många på det här forumet. Sporthoj är dubbelmoralen och skenhelighetens högborg och enligt mig borde väl ändå ett forum dedikerat till sporthojar och vad hela den här kulturen innebär ändå vara tvärt om?

Vet inte hur många trådar jag skulle kunna räkna upp där killar från det här forumet snackar om hur man ska ragga upp en tjej när man kör hoj eller många trådar som handlar om att det är coolt att köra hoj eller kanske SH klassikerna om att köra hoj gör att man får ligga (sh ordet #1) mer.

Hittade också flera trådar som refererar till trådar om man får ligga mer som tjej som kör sporthoj eller de 10000 kommentarerna som innehåller referenser om hur sexigt det är med tjejer som kör plastraket.

Där personer först lägger 30 trådar om att göra fu burnouts och hur man wheelar på snyggaste sättet för att sedan i nästa tråd racka ner på någon som kört 110 på 70 väg och säga att de är idioter. Det är för mig helt främmande.

Bara titta på alla fientliga eller spydiga kommentarer i den här tråden och jag är inte förvånad att de flesta fientliga (ja, jag kan läsa mellan rader och undertoner i en text) inlägg är från andra tjejer.
Vad är egentligen problemet?

Och ni som säger att det är ett dåligt val av ämne. Hur då? Det frågas efter sällskapsbehov, det står inte - någon som vill knulla? Vuxna människor kan faktist umgås och ha sällskap utan att det är sex och sällskap är väl alltid trevligt när man inte känner för att köra själv? Fast å andra sidan så verkar ju de flesta på SH nu förtiden vara moppefuckon så kanske inte ska räkna med en vuxen reaktion på något här inne längre.

En riktigt sexig tjej lägger ut en tråd om att hon älskar sporthojar och saknar att åka hoj och skulle gärna vilja få åka med. So?
Det är väl helt strålande med människor som vet vad de vill och dessutom har stake nog att stå för det och våga fråga?

Om man nu har problem med en profilbild på en sexig kvinnokropp, varför då inte bara låta bli att kommentera det och låta det vara?

Hur många tjejer som har svarat negativt angående profilbilden här inne har skickat PM till alla hojkillar som har snurrande bröst, nakna tjejer, stjärtar och dyligt som Avatarer (som då är synliga i alla poster, profilbild syns ju bara efter ett aktivt val - som jag kan LÅTA BLI att titta på)?
Antagligen ingen, för det är ju så hojkillar gör, det är en del av hela kulturens del av att köra hoj. Det är så skenheligt så jag vet inte vad jag ska säga.
Klassisk kvinnlig fientlig avundsjuka kanske man skulle kunna säga, men orkar inte ta den diskussionen som det skulle framkalla så ska inte säga att det är det.

Men seriöst, det är ett forum som heter "sporthoj.com" men nu förtiden så känns det mest som det är fullt av moralens väktare där det ska raljeras i oändlighet för att någon kör 76km/h på 70 väg eller att det bara är idioter som kör bakhjul eftersom det minsann minsann kan materialisera sig en hel skolklass från tomma intet a la startreck mitt ute på ett flygfält.

Börjar undra varför jag ens ska vara medlem här längre. Vad hände med alla positiva trådar, vad hände med att ha kul, att låta folk vara som de själv vill.
Svensk jante får mig fan att må illa.

Pinuppa, all heder åt din post och det är en sexig bild och hoppas du får ut och åka lite hoj. Det är ju trots allt så underbart.

Last edited:
Och nu är jag fan igång och sitter på ett hotellrum så har all tid i världen.

Vad är egentligen alla körtrådar som finns i nästan alla regioners trådar om inte förfrågan om att ha sällskap när man kör hoj? Fast helt plötsligt är en rubrik som frågar efter sällskap inte en ok rubrik?

Vad ska det stå?
Gammal bitter läderlespo söker likasinnad för arga kvällar?

All heder till dig!! Så många ord!!

Min åsikt är att du härmed har störst chans att få lite fett på sylen!

Du har min röst! :tummenupp

hehehe, iofs rätt rolig kommentar och det är sådant jag saknar på SH, men det är absolut inte vad det handlar om.

Det är att jag uppriktigt är så jävla less på alla griniga bittra moraltanter som raljerar på det här forumet nu för tiden.
Om man nu tycker det är så fruktansvärt att någon kör 150km för fort eller att någon har helsystem och varvar lite i stan eller någon av alla dessa negativa kommentarer, varför blir man då ens medlem på ett forum som heter "sporthoj"?

Varför inte gå och hänga på ett forum för kromslädar eller starta ett eget forum där det är förbjudet att ha kul och om du någonsin erkänner att du kört för snabbt så blir du utesluten från forumet. Så kan man sitta där och diskutera senaste virkningsmönstret från damernas värld eller hur det var bättre förr när undomar hade respekt och polisen hette länsman och när sidovagn fortfarande var hippt.

Ja, jag är lite irriterad :rolleyes:

Last edited:

Vad är egentligen alla körtrådar som finns i nästan alla regioners trådar om inte förfrågan om att ha sällskap när man kör hoj? Fast helt plötsligt är en rubrik som frågar efter sällskap inte en ok rubrik?

Vad ska det stå?
Gammal bitter läderlespo söker likasinnad för arga kvällar?

hehehe, iofs rätt rolig kommentar och det är sådant jag saknar på SH, men det är absolut inte vad det handlar om.

Det är att jag uppriktigt är så jävla less på alla griniga bittra moraltanter som raljerar på det här forumet nu för tiden.
Om man nu tycker det är så fruktansvärt att någon kör 150km för fort eller att någon har helsystem och varvar lite i stan eller någon av alla dessa negativa kommentarer, varför blir man då ens medlem på ett forum som heter "sporthoj"?

Varför inte gå och hänga på ett forum för kromslädar eller starta ett eget forum där det är förbjudet att ha kul och om du någonsin erkänner att du kört för snabbt så blir du utesluten från forumet. Så kan man sitta där och diskutera senaste virkningsmönstret från damernas värld eller hur det var bättre förr när undomar hade respekt och polisen hette länsman och när sidovagn fortfarande var hippt.

Ja, jag är lite irriterad :rolleyes:

Det är då tamigfan värt all skit, bara för å möta guldkorn som du..
Ett hjärta till dig!

Julen 2004 gjorde jag denna tråden av samma anledning ...... den blev rätt rolig http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=66442

Eftersom du har gott om tid så läs igenom den ..... hela.

För att lägga mina 50öre i debatten ang denna tråden. LÅT FOLK FÅ GÖRA VA DE VILL SÅLÄNGE DE INTE SKADAR ANDRA!

Puss på er allihopa:tuttar :yoparty :pannkyss :arsele

Jag tycker vi pojkar bara ska vara tacksamma för att flickebarnet bjuder lite på sig själv, den normala lumpen stämningen kan bli lite väl tröttsam.

Den "motorintresserade flickan" är lika utrotningshotad som Jättepandan.

Hur många medlemar på SH är världsvana nog att försöka styra upp lite älskog på krogen istället för att kasta ur sig ett "ligga?" på ett forum på internet.

Jag röstar för halv bensinkostnad för motorintresserade kvinnor, jag kan även låna ut mitt skinnställ, storlek DAM 40 utan knäpuckar.

Om jag hade tuttar skulle dom synas i varje inlägg.

/A

Jag tycker vi pojkar bara ska vara tacksamma för att flickebarnet bjuder lite på sig själv, den normala lumpen stämningen kan bli lite väl tröttsam.

Den "motorintresserade flickan" är lika utrotningshotad som Jättepandan.

Hur många medlemar på SH är världsvana nog att försöka styra upp lite älskog på krogen istället för att kasta ur sig ett "ligga?" på ett forum på internet.

Jag röstar för halv bensinkostnad för motorintresserade kvinnor, jag kan även låna ut mitt skinnställ, storlek DAM 40 utan knäpuckar.

Om jag hade tuttar skulle dom synas i varje inlägg.

/A
*asg* :yoparty

Kan nog inte sagt det bättre själv... :tummenupp

Har nu mer eller mindre följt den här tråden halva dan, och efter att varit medlem på diverse andra fina forum runt om kring på vida webben så börjar även detta till viss del ibland falla ner på samma sandlåde nivå som alla andra forum ibland tenderar till att göra. Dock gillar jag fortf väldigt mycke detta forum än så länge för den info och hjälp man kan få här.

Och även om detta är en OT tråd, så börjar känna lite av att..... Ere inte dags att lägga ner snart?? Ungefär på vilken sida av alla 14 eller 15 som den nu är uppe i. Spårade denna tråd ur och försvann in i en diskussion om nåt helt annat??

Kan nog inte sagt det bättre själv... :tummenupp

Har nu mer eller mindre följt den här tråden halva dan, och efter att varit medlem på diverse andra fina forum runt om kring på vida webben så börjar även detta till viss del ibland falla ner på samma sandlåde nivå som alla andra forum ibland tenderar till att göra. Dock gillar jag fortf väldigt mycke detta forum än så länge för den info och hjälp man kan få här.

Och även om detta är en OT tråd, så börjar känna lite av att..... Ere inte dags att lägga ner snart?? Ungefär på vilken sida av alla 14 eller 15 som den nu är uppe i. Spårade denna tråd ur och försvann in i en diskussion om nåt helt annat??

Men det är ju just det som är problemet, att alla trådar som skapas på SH förstörs av de självutnämnda moralens väktare (aggebiggorna) som istället för att bara släppa en tråd ska försöka vända det till något helt annat.

Det var därför jag valde att mer fokusera och exemplifiera min poäng utifrån att prata hastighet hellre än vad den här tråden ursprungligen handla om för det är tydligare.

Jag har läst massa vettiga svar från ett visst forumspöke, men alla svaren drunkar i kommentarer som "vem är du att kommentera" "ska du komma och snacka, dumhuvud" etc. Det är så man börjar gråta.
Bara för att man en gång gjort något eller för att man gillar att köra snabbt, så kan man inte vara vettig, intelligent eller ha en bra åsikt? Självklart kan man det. Bara för att man lägger in en profilbild som är sexig (och råkar vara kvinna) så är man ett våp som förtäckt egentligen frågar efter någon att knulla med? Jag menar, kom igen, det är så omoget dumt att jag inte finner ord.

Slå på MTV som många föräldrar (säkert flera av moralens väktare här) utan tanke skulle lämna sina 10åriga barn med tillgång till så hittar man mer avklädda bilder än så och då dessutom i ett sammanhang som just blir sexistiskt eller utmanande, men det är inga problem för det är ju deras barn. Dhuuuu

Lägg in profilbilden på ett uppslag i Elle och vi skulle kalla den mode eller till och med konst.

Och jag vill också poängtera att jag inte är en självutnämnd försvarare av "pinuppa" eftersom jag redan sett i hennes inlägg att hon mer än väl kan svara för sig själv och dessutom är en av dem som lyckats att skriva riktigt vettigt i alla inlägg, utan jag är irriterad på vart det här forumet och tagit vägen på grund av vissa särskilda element som ständigt återkommer med sina negativa svar och det är det jag inte förstår.

Varför är man medlem på ett forum som är dedikerat, ursprungligen, för sporthojar och allt det innebär om man uppenbarligen inte gillar sporthojar. Det är en UTOPI att man köper en 200hp 190kg hoj byggd för raceing om man tänker köra 70km/h och det är därför det är så skenheligt att konstant klaga på alla som kör sin sporthoj utifrån vad de byggdes för.

Och nej, jag vill inte ha det uppenbara svaret på det sista att de är byggda för bana, för då hade de inte haft lampor och blinkers och inte gått att registrera.

Slå på MTV som många föräldrar (säkert flera av moralens väktare här) utan tanke skulle lämna sina 10åriga barn med tillgång till så hittar man mer avklädda bilder än så och då dessutom i ett sammanhang som just blir sexistiskt eller utmanande, men det är inga problem för det är ju deras barn. Dhuuuu

Mer avklätt än helt näck?

eftersom jag redan sett i hennes inlägg att hon mer än väl kan svara för sig själv och dessutom är en av dem som lyckats att skriva riktigt vettigt i alla inlägg

Alla? Varenda ett?

Att det tar tid att svara alla är fakta, om man sen orkar är en annan femma....

Men menar man allvar med sin tråd borde tiden isf läggas på att besvara de inlägg som faktikst erbjuder skjuts (som ju den här tråden handlar om) före de som handlar om de kroppsliga företrädena.

Men jag är kanske naiv.

HAHAHA!!!!!
Och hur många kulor hade du sa du..?:va
Jag har aldrig hört nån så lättskrämd..
Men kram iaf! :D

Jag brukar inte vara lättskrämd direkt, men sen så brukar jag heller aldrig stöta på vältränade flickor. Ok, det var lite elakt sagt och det var inget direkt personangrepp men det kändes passande när det var lite "våp-varning" på den här tråden från början. Det kanske bara är jag, men en sådan bild i sin profil känns bara lösaktigt, inget jag skulle vilja att min morsa sysslade med direkt.
Kulor har jag två och det räcker som sagt med två av dem vid en sexakt för min del. Och ett sånt vältränat arsel känns mer karl-aktigt än flick-aktigt och de brukar bli dubbelt så breda när det är dags för doggy'n.

Edit/ Ähh, glöm allt ovanstående. Jag tycker bara att det är avtändande med ett sånt arsel. Min högst personliga åsikt, Macaper är tydlige av en annan åsikt :D

Last edited:
Massor med text...

Trevligt att det finns killar som har hjärnceller...då finns det hopp för mänskligheten.:tungan :D

Till Pinuppa, hoppas verkligen att du hittar någon trevlig kille som du få åka med. Vet hur underbart det är att åka med någon som är skicklig förare :)

Edit/ Ähh, glöm allt ovanstående. Jag tycker bara att det är avtändande med ett sånt arsel. Min högst personliga åsikt, Macaper är tydlige av en annan åsikt :D
Bara för att ge en rättvisande bild, jag tycker tvärtom, skitfint.

Och jag är ju ändå gift och bortlovad och i en annan del av landet.

Pinuppa: du har inte svarat på vad du tränar ännu!

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP