tips på var man finner skickliga förare med sällskapsbehov..?

Trevligt att det finns killar som har hjärnceller...då finns det hopp för mänskligheten.:tungan :D

Till Pinuppa, hoppas verkligen att du hittar någon trevlig kille som du få åka med. Vet hur underbart det är att åka med någon som är skicklig förare :)

Tack!!
Kul med kvinnor som är som kvinnor bör..
Kram!

Bara för att ge en rättvisande bild, jag tycker tvärtom, skitfint.

Och jag är ju ändå gift och bortlovad och i en annan del av landet.

Pinuppa: du har inte svarat på vad du tränar ännu!

Flåt!
Fitness.
15 år snart.
Men är för allt i världen "offseason" som vettigt folk ibland! Travar inte runt som på fotot alla dagar.. :)
Kram!

Last edited:
Jag brukar inte vara lättskrämd direkt, men sen så brukar jag heller aldrig stöta på vältränade flickor. Ok, det var lite elakt sagt och det var inget direkt personangrepp men det kändes passande när det var lite "våp-varning" på den här tråden från början. Det kanske bara är jag, men en sådan bild i sin profil känns bara lösaktigt, inget jag skulle vilja att min morsa sysslade med direkt.
Kulor har jag två och det räcker som sagt med två av dem vid en sexakt för min del. Och ett sånt vältränat arsel känns mer karl-aktigt än flick-aktigt och de brukar bli dubbelt så breda när det är dags för doggy'n.

Edit/ Ähh, glöm allt ovanstående. Jag tycker bara att det är avtändande med ett sånt arsel. Min högst personliga åsikt, Macaper är tydlige av en annan åsikt :D

Bilden är under MIN presentation, och är upplagd av den enkla anledning att JAG anser den är tilltalande och kul, och är då fan ingen invit för vare sig dig, din k*k, eller en/två kulor.
Håll dig till det tråden handlar om eller håll dig utanför.
Och är min profil inget som tilltalar dig.. - så besök den inte!
Svårt..?:huvet
För övrigt har jag inget behov av informationen om vad som tänder dig heller..:dummer

Men vilket jävla tjat.. Hon lägger upp en lättklädd bild under sin profil och alla blir helt till sig. Har ni aldrig sett lättklädda kroppar förut?

Det lär ju vara upp till var och en om man hellre vill visa fittan än sin fantastiska personlighet eller tvärt om.. Slappna av.

Hon har ju förresten redan hittat sin hingst så nu kan vi väl låta trådhelvetet dö!

Bilden är under MIN presentation, och är upplagd av den enkla anledning att JAG anser den är tilltalande och kul, och är då fan ingen invit för vare sig dig, din k*k, eller en/två kulor.
Och är min profil inget som tilltalar dig.. - så besök den inte!
Svårt..?:huvet
För övrigt har jag inget behov av informationen om vad som tänder dig heller..:dummer

Ojoj, missade den delen där det stod att detta var en privat tråd. Ledsen, ska kolla närmre nästa gång.
Det är inte jag som har det svårt, uppenbarligen. Men lycka till med nätraggandet, det finns gott om pojkar här som tycker att din rumpa är en invit, eller nej, jag menar tilltalande.

Nej för fan låt inte denna tråd dö ut :) Swedie klistra tråden!!!! internet en community där många fina människor skriver om sina innersta tankar o ideer:D
Jag tror jag dör:D :D

Ps har bara en timme till G-borg kanske skulle ta pinuppan FÖRLÅT menade ju hojen till Liseberg o käka :popcorn

För övrigt, eftersom jag har för vana att inte förolämpa folk (då endast de sämre genetiskt lyckligt lottade ägnar sig åt detta helt destruktiva beteende) så låter jag åsikterna din avatar och vad man kan tänkas tro om din "bakdel", förbli osagda.
:pannkyss

Vilken märklig mening, om den osammanhängande rappakaljan nu ens kan kallas så! (Vilken udda vana fö...) Gör ett försök att göra den begriplig, varsågod;

För övrigt, eftersom jag inte har för vana att förolämpa folk, (då endast de jag anser vara genetiskt mindre lyckligt lottade ägnar sig åt detta helt destruktiva beteende), låter jag åsikterna om din avatar och vad jag möjligtvis kan tänkas tro om din "bakdel", förbli osagda.

Ingen lätt uppgift när meningen är totalt felkonstruerad från början.

Last edited:
Kvinnor är bra roliga, ut med taggarna direkct någon har finare kropp än man själv har.
Ska jag börja hugga på don quixote för att han visar sin perfekta kropp, när jag själv väger 102kg och är 170cm kort.

Är väl fint med lite ögongodis när man är och surfar lite.

Så hur har det gått pinuppa fått någon tur bakom en raket?

No fuck, no ride.:tummenupp

Av ren nyfikenhet så känner jag nu att jag helt enkelt måste fråga vad ditt syfte med tråden är?

Då även jag för ovanlighetens skull faktiskt skickade iväg ett PM så räknar jag med att du har fått in högvis med förslag från diverse killar samt tjejer (läs: duckie). Jag hade aldrig räknat med något svar då jag har på känn att det ligger en hund begraven här nånstans vad gäller ditt syfte med tråden.
Hade däremot blivit väldigt positivt överraskad om du faktiskt hade svarat, oavsett svar. Istället skriver jag nu här i tråden och inser att jag antingen har för slö hoj :va eller helt enkelt inte är attraktiv nog för att du ska intressera dig av en åktur (vad nu det skulle spela för roll :rolleyes:), någon annan anledning ser jag inte till varför ditt svar nu uteblev.

Ska t o m blotta strupen och dela med mig av mitt PM här i tråden just för att visa att ett vettigt PM åtminstonde borde ges tid att tacka nej till, om det nu var hojåka som tråden handlade om och inget annat.

"Hojåka!

Jag drar mitt strå till stacken som så många andra haha.

Du är välkommen att hänga med på hojen nån dag om du kan sköta dig och röra dig på rätt sätt. :tummenupp

//Emil"

Har du nån gång funderat på varför så många personer i tråden haft en otrevlig ton mot dig så är det just för att hela tråden känns genomskinlig på nåt sätt och dom killar som inte skickar dig nåt PM ser helt enkelt detta tydligare än andra. En orsak till att jag vanligtvis inte skickar PM är för att jag helt enkelt inte vill ses som en desperat kille i mängden. Testade att faktiskt göra ett undantag denna gång trots mina misstankar bara för att se vad som hände, föga förvånat så hände ingenting. :tummenupp :rolleyes:

Nee, jag är inte bitter, bara en aning trött på trådar likt denna, som grädde på moset så kommer Jente och klappar den utsatta tjejen på axeln och det hela slutar med kramar, suck!

Hade en massa rolig att skriva under läsandet resa i denna tråd. Men nu sitter jag här tom o vet inte ens vad jag ska skriva:confused: :va

Efter ett jävla tänkande och kliande så kom jag på den bästa frågan av dem alla som ger en mer än man tror och det är...........................

Ligga?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...