tips på var man finner skickliga förare med sällskapsbehov..?

Är det bara jag som tycker det ser ut som en "ombyggd karl"? Med det arslet framför mig skulle jag inte kunna tänka på annat än om jag vore homosexuell eller ej när jag står där och pumpar... Saknas bara ett adamsäpple.

HAHAHA!!!!!
Och hur många kulor hade du sa du..?:va
Jag har aldrig hört nån så lättskrämd..
Men kram iaf! :D

HAHAHA!!!!!
Och hur många kulor hade du sa du..?:va
Jag har aldrig hört nån så lättskrämd..
Men kram iaf! :D

Men han har ju rätt... Din "bakdel" ser ju helt sjuk ut.. Vet inte om det beror på bildvinkeln du valde, men det ser verkligen skumt ut. :va

@ alla andra: Nej jag är inte avundsjuk.

Men han har ju rätt... Din "bakdel" ser ju helt sjuk ut.. Vet inte om det beror på bildvinkeln du valde, men det ser verkligen skumt ut. :va

@ alla andra: Nej jag är inte avundsjuk.

För övrigt, eftersom jag har för vana att inte förolämpa folk (då endast de sämre genetiskt lyckligt lottade ägnar sig åt detta helt destruktiva beteende) så låter jag åsikterna din avatar och vad man kan tänkas tro om din "bakdel", förbli osagda.
:pannkyss

: catfight :banana :banana:yoparty

För övrigt, eftersom jag har för vana att inte förolämpa folk (då endast de sämre genetiskt lyckligt lottade ägnar sig åt detta helt destruktiva beteende) så låter jag åsikterna din avatar och vad man kan tänkas tro om din "bakdel", förbli osagda.

Vad bra att du vet vem som ägnar sig åt att förolämpa folk. :tummenupp
Men eftersom jag anser mig vara bra mycket mer lyckligt lottad än dig så verkar din teori vara felaktig.

För övrigt, så får du faktiskt räkna med både positiva och negativa åsikter när du lägger upp en profilbild och en avatar som hade passat bäst på knullkontakt eller annat liknande ställe på ett mc-forum.

Ha det bra och lycka till med raggandet. :pannkyss

personangrepp är väl ytterst orelevant i den här diskussionen eller?
(sen att lägga upp mer eller mindre naken bilder på sig själv här inne kan väl dock anses en smula opassande, det håller jag helt med om, och det kan säkerligen enligt många uppfattas lite konstigt och kanske ge en "typisk" bild av att personen i fråga tillhör en viss kategori, det håller jag helt med om, man utgår ifrån att personen ifråga är "billig, blåst" etc.. ) som kanske i detta fall inte alls stämmer, vad vet jag.. skit samma, inte de jag ville komma fram till, utan, varför låta det bli en så stor sak av det hela?

trådstartaren kanske inte valde bästa möjliga "topicen" och texten
i sin tråd, då det uppenbarligen irriterar och stör väldigt många medlemar här, hur det nu kan göra de förstår jag dock inte, det är väl helt hennes val vad hon väljer att skriva, det ligger trots allt i "överflödiga diskussioner" ,
så passar det inte och folk blir väldigt upprörda och arga av någon anledning, så låt bli att svara alternativt att formulera er trevligt om möjligt..
som sagt, det kanske inte är de skarpaste man läst, men o andra sidan,
inget konstigt i inlägget heller, faktiskt inte..

vill tjejen åka med, så vill hon.. det är ju inte direkt en ovanlig sak att se en tjej åka bakpå någon? sen att böna och be om det inne på sporthoj kan väl anses lite desperat på något vis, inget snack om saken,

Men se de såhär? tjejen kanske har ett grymt MC intresse och trivs bakpå,
kanske inte har någon att åka med, så i de stora hela så är de väl inget som helst fel att hon frågar någon här inne om möjligheten att få åka med existerar?

hon har ju fått en hel del positiva svar, så kompotten verkar ju vara lite blandad här inne..

Lägg ner den otrevliga attityden, även om tjejen stör er!
så ge lite credit till trådstartaren istället för att hacka ner på henne..

min mening bara.. over and out!!

Tyvärr, skulle inte sjunka så lågt.

Du har väl hört "Arguing om the internet is like joining te Special Olympics, even if you win, you are still retarded"... :tungan

Lägg ner den otrevliga attityden, även om tjejen stör er!
så ge lite credit till trådstartaren istället för att hacka ner på henne..

min mening bara.. over and out!!

Antar att du syftade på mig, så, jag stör mig inte det minsta på henne, vill hon välja det här forumet för att ragga får hon gärna göra det, men som jag skrev till henne så får man faktiskt räkna med alla sorters kommentarer på bilder man lägger ut på internet. Vanligt sunt förnuft borde väl duga för att förstå det? Kan man inte ta negativa kommentarer om ens bilder så får man väl välja andra bilder att presentera sig själv med.

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...