tips på var man finner skickliga förare med sällskapsbehov..?

De flesta hojåkarna på det här forumet kan inte förstå hur fort du å jag kan köra med skjuss :D

Har du nån gathoj att skjutsa med nu då?

Jag kommer att köra med min gat R1a på Sviesta på söndag, tänkte passa på att skjussa deltagare då så de får se hur det går att köra, ska bli kul :)

Så måste jag säga att jag är besviken på göteborgarna, hade den här tråden kommit upp i Uppsala eller Stockholm så hade tjejen fått åka så hennes leende bara hade begränsats av öronen vid det här laget.:yoparty

Bland de som kör mycket bana och tävlar verkar de flesta tycka att det suger att skjutsa, själv tycker jag det är kul att ha med tjejer där bak, speciellt om de är följsamma och själva tycker om när det svänger och går på bakhjulet. Mitt krav är dock att de får på sig mitt skjuts-skinnställ som bara passar tjejer med måtten 165 cm lång, 55 kg, C-kupa, solbränd och vältränad :tungan

hahahahahhahhhhahahaha, jag tror jag dör, fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fan:D :D :D

:lol :hoppskrat :klappar :rofl Det blir bara bättre och bättre, lite:öl och :musik så är fredagsunderhållningen kirrad.

Hej Grabbar!
Får jag också åka med er om jag klär mig såhär....
Kolla min rosa fina handväska!

:D

Bifogat

• ME3.jpg
    ME3.jpg
    100.7 KB · Visningar: 111

Roligt att du erkänner för er allihopa att ni killar skulle vara tragiska, har aldrig varit med om att en grabb gör det.

Notera dock att jag inte sa "vi" killar utan enbart killar. Jag vill ju inte riktigt erkänna mig tillhöra kategorin av tragiska killar. :rolleyes:
På nåt sätt är jag snäppet vassare, kanske därav min tidigare kommentar som du nu uppskattade :).

Jag kan varmt rekomendera KMK (www.kortedalamotorklubb.com) som ligger i Göteborg bakom GP huset på exportgatan.
Där finns det ett antal som är duktiga på att köra med passagerare (jag är en av dom) och vi har körningar varje tisdag kl18 och torsdag kl18 från klubbkåken.

Åk ner till klubben och prata med gänget där.
Det ska finnas folk även på Onsdag och Söndag mellan ca 19-22
Vi har även ett antal tjejer som kör själva.
Ett gööt gäng med andra ord :tummenupp

Välkommen

De flesta hojåkarna på det här forumet kan inte förstå hur fort du å jag kan köra med skjuss :D

Har du nån gathoj att skjutsa med nu då?

Jag kommer att köra med min gat R1a på Sviesta på söndag, tänkte passa på att skjussa deltagare då så de får se hur det går att köra, ska bli kul :)

Så måste jag säga att jag är besviken på göteborgarna, hade den här tråden kommit upp i Uppsala eller Stockholm så hade tjejen fått åka så hennes leende bara hade begränsats av öronen vid det här laget.:yoparty

Bland de som kör mycket bana och tävlar verkar de flesta tycka att det suger att skjutsa, själv tycker jag det är kul att ha med tjejer där bak, speciellt om de är följsamma och själva tycker om när det svänger och går på bakhjulet. Mitt krav är dock att de får på sig mitt skjuts-skinnställ som bara passar tjejer med måtten 165 cm lång, 55 kg, C-kupa, solbränd och vältränad :tungan

jisses,ska vi mäta nått annat?jag vinner 26cc

Bland de som kör mycket bana och tävlar verkar de flesta tycka att det suger
att skjutsa, själv tycker jag det är kul att ha med tjejer där bak, speciellt om de är följsamma och själva tycker om när det svänger och går på bakhjulet.

Hihi du e Galen pa ett harligt sätt o gillar man att aka med pa bakhjulet sa ar du definitive rätt person
:tummenupp btw blir det något tävlande i år?

Last edited:
Är det bara jag som tycker det ser ut som en "ombyggd karl"? Med det arslet framför mig skulle jag inte kunna tänka på annat än om jag vore homosexuell eller ej när jag står där och pumpar... Saknas bara ett adamsäpple.

Är det bara jag som tycker det ser ut som en "ombyggd karl"? Med det arslet framför mig skulle jag inte kunna tänka på annat än om jag vore homosexuell eller ej när jag står där och pumpar... Saknas bara ett adamsäpple.

:D :D :D Ingen kan döda en tråd som du :pannkyss

Vet inte vad som förvånar mig mest med denna tråd.. Att det bara blivit 8 sidor än eller det faktiskt finns några seriösa svar ibland :va

*edit* Höll på glömma det obligatoriska :ligga?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra