Thundercat the movie

EBS skrev:
Nej för i h-e, du ska fete dissa skitrullen, typ jaba har sett fetare rullar ifrån Lars Vegas Äggstreams å andra hajpade rullar, dina filmer suger bacon och du kan ba gå å dö va :fakta jag harr ingen kamera eller hoj men stuntar görna i badrummet :zpy

GSXR1100R skrev:
Nej för i h-e, du ska fete dissa skitrullen, typ jaba har sett fetare rullar ifrån Lars Vegas Äggstreams å andra hajpade rullar, dina filmer suger bacon och du kan ba gå å dö va :fakta jag harr ingen kamera eller hoj men stuntar görna i badrummet :zpy

Det va Per som tvinga mig att skriva. Jag hatade filmen. :whip

Var det bara jag som såg det eller verkade det som Thundercat kom på sladd ut ur böjjen??? :rodnar

Ja du Kissemissen, bättre fart nästa gång :rofl

M:et skrev:
Var det bara jag som såg det eller verkade det som Thundercat kom på sladd ut ur böjjen??? :rodnar

Ja du Kissemissen, bättre fart nästa gång :rofl

Det var ju på första varvet när jag skulle släppa fram bakomvarande så att de skulle få ligga bakom instruktören och se spårval.... :fakta

Thundercat skrev:
Micke: Du har förstört mitt liv. Jag kan inte gå utanför dörren, det står fullt av brudar där å bara skriker så fort jag visar mig... :D

Jag varnade dig, kör inte på bana.... brudarna blir helt galna och kastar trosor och melittafilter efter en, själv så kör jag numera på bana under psedonym.

:rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back