Stolt ägare till ny hoj!

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Mingves

Guest
Jag vill bara tacka alla som lyssnat på mitt tjat om hoj de senaste 2 åren. Det var nog många som trodde att jag aldrig skulle få köpt nån hoj men idag har det skett.
Jag har köpt en Triumph Speed 4 -03 på Johans MC i GBG. Fick inte prutat så mycket men de skickade med ett presentkort på 5000kr..
Så nästa vecka är jag MC-buren ungdom.
Vi ses på vägen.
///M

Mingves skrev:
Jag vill bara tacka alla som lyssnat på mitt tjat om hoj de senaste 2 åren. Det var nog många som trodde att jag aldrig skulle få köpt nån hoj men idag har det skett.
Jag har köpt en Triumph Speed 4 -03 på Johans MC i GBG. Fick inte prutat så mycket men de skickade med ett presentkort på 5000kr..
Vi ses på vägen.
///M

Hade du tjatat en vecka till hade man nog kommit ner o pucklat på dig lite :banana

Stort grattis till vad som verkar vara en väldigt trevlig leksak! :yoparty

Grattis! Alltför få som åker brittiskt :tummenupp

-edit- vad får du pynta för försäkringen?

Man får gratulera!

Vad jag har läst (jag är ingen raketforksare på hojar) så verkar det vara en bra hoj!

Mingves skrev:
Vi ses på vägen.
///M

Holger skrev:
nån som har en bild på en sån där? är nyfiken på hur dom ser ut.
azsbk_1785_32050746

Mingves skrev:
Grattis!! Jag hann till och med bli lite irriterad på ditt tjat ;), men nu när du äntligen tog dig samman och köpte en hoj, och en Triumph till på köpet, så kan jag inte göra annat än att gratulera och göra tummen upp :tummenupp

Såg en triumph på nära håll för första gången några veckor sen, verkar inte vara riktigt så tråkig som jag alltid trott :P

Grattisulationer!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...