OLJEKYLD GSXR
FÖRBJUD STARSTRIKER
Det var väl fan på tiden, bra att du ine köpte nån pastakvarn dessutom
Blev tjejen sne nu när hon inte fick åka Z3 i sommar
Grattis 
Blev tjejen sne nu när hon inte fick åka Z3 i sommar Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blev tjejen sne nu när hon inte fick åka Z3 i sommar

OLJEKYLD GSXR skrev:Det var väl fan på tiden, bra att du ine köpte nån pastakvarn dessutomBlev tjejen sne nu när hon inte fick åka Z3 i sommar
Grattis
![]()
hållundan skrev:Det är seriöst. Vad är cyrano? Ja å fogerty ska ut å ta nårra bira iaf.
![]()
Tack, jag skall fixa med stålarna imorron och sedan skall jag köpa ett ställ. Så det blir nog imorron eller på tisdagPrez skrev:Grattis till en väldigt cool cykel....
Tar du ut den med en gång?
Mingves skrev:Tackar, skulle varit fint med en bira men skall på Cyrano med bruttan.
//;
TackTony Tiger skrev:Har du berättat för henne att man inte får åka 2 på den modellen![]()
GRATTIS!!
Toppen, alltid kul att vara flera som åker tillsammans.bebbe skrev:GratulerarDå kommer man att få se en sådan stå parkerad på Volvo parkeringen snart då
Om du vill ut och köra och inte har någon att åka med så är det bara att säga till
![]()
Ahaa, nä vi drog te o'learys å hinkade nårra bira å kollade boxning det va gött...Mingves skrev:Cyrano är en jättemysig restaurang på Prinsgatan (Linné). De har en vedeldad pizzaugn....serverar grodlår och sniglar oxå slurp![]()
Tyvärr var det kö och ingen resrvationslista att ställa sig på så vi gick till ETC Grande ist. Vart tog ni vägen då?
/M
hållundan skrev:Ahaa, nä vi drog te o'learys å hinkade nårra bira å kollade boxning det va gött...
Köra idag föffan, men det är iofs gay-vder
Du får hålla span i gbgtråden nu då!!!
När jag var och köpte den så var en farsa och hans son där. De kollade på hojen när jag kom in, jag gickm in till försäljaren som säkert nu började bli lite trött på mig varpå han sa "Låt mig gissa du vill provköra", "nej idag är jag här för nått annat" fick han till svar. Då sken försäljaren upp...Dufva skrev:Va och kollade på exakt den hojen för ett par månader sen. Den e jäkligt snyggTänkte mig oxå en speed4 så du får skriva en recension snart så man vet hur den e.
Här blir inge lipton, bara Earl Grey från TwiningsLilla_damen skrev:Grattis.![]()
Du får hänga lipton-tepåsar på styret bara för att du envisas med att köra engelskt...![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |