Stolt ägare till ny hoj!

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date
Det var väl fan på tiden, bra att du ine köpte nån pastakvarn dessutom :hihi Blev tjejen sne nu när hon inte fick åka Z3 i sommar :rolleyes: Grattis :tummenupp

OLJEKYLD GSXR skrev:
Det var väl fan på tiden, bra att du ine köpte nån pastakvarn dessutom :hihi Blev tjejen sne nu när hon inte fick åka Z3 i sommar :rolleyes: Grattis :tummenupp

Tackar, nä hon ble inte sne. Sa att hon oxå skall köpa ställ.....

///M

Grattis till en väldigt cool cykel....
Tar du ut den med en gång?

hållundan skrev:
Det är seriöst. Vad är cyrano? Ja å fogerty ska ut å ta nårra bira iaf.

:banana

Cyrano är en jättemysig restaurang på Prinsgatan (Linné). De har en vedeldad pizzaugn....serverar grodlår och sniglar oxå slurp :hihi
Tyvärr var det kö och ingen resrvationslista att ställa sig på så vi gick till ETC Grande ist. Vart tog ni vägen då?

/M

Prez skrev:
Grattis till en väldigt cool cykel....
Tar du ut den med en gång?
Tack, jag skall fixa med stålarna imorron och sedan skall jag köpa ett ställ. Så det blir nog imorron eller på tisdag:) Ev onsdag i värsta fall....

//M

Mingves skrev:
Tackar, skulle varit fint med en bira men skall på Cyrano med bruttan.

//;

Har du berättat för henne att man inte får åka 2 på den modellen :rofl

GRATTIS!!

Tony Tiger skrev:
Har du berättat för henne att man inte får åka 2 på den modellen :rofl

GRATTIS!!
Tack

Jag skall visa den för henne med cutsen på första gången hehehehehehehe Hon kommer nog undra var hon skall sitta:)

Gratulerar :tummenupp Då kommer man att få se en sådan stå parkerad på Volvo parkeringen snart då :) Om du vill ut och köra och inte har någon att åka med så är det bara att säga till :hej

bebbe skrev:
Gratulerar :tummenupp Då kommer man att få se en sådan stå parkerad på Volvo parkeringen snart då :) Om du vill ut och köra och inte har någon att åka med så är det bara att säga till :hej
Toppen, alltid kul att vara flera som åker tillsammans.

//M

Mingves skrev:
Cyrano är en jättemysig restaurang på Prinsgatan (Linné). De har en vedeldad pizzaugn....serverar grodlår och sniglar oxå slurp :hihi
Tyvärr var det kö och ingen resrvationslista att ställa sig på så vi gick till ETC Grande ist. Vart tog ni vägen då?

/M
Ahaa, nä vi drog te o'learys å hinkade nårra bira å kollade boxning det va gött...

Köra idag föffan, men det är iofs gay-vder :(

Du får hålla span i gbgtråden nu då!!!

hållundan skrev:
Ahaa, nä vi drog te o'learys å hinkade nårra bira å kollade boxning det va gött...

Köra idag föffan, men det är iofs gay-vder :(

Du får hålla span i gbgtråden nu då!!!

Jag skall träna MTB idag, drar kl13....

Går i väntans tider nu....

///M

Va och kollade på exakt den hojen för ett par månader sen. Den e jäkligt snygg :tummenupp Tänkte mig oxå en speed4 så du får skriva en recension snart så man vet hur den e.

Dufva skrev:
Va och kollade på exakt den hojen för ett par månader sen. Den e jäkligt snygg :tummenupp Tänkte mig oxå en speed4 så du får skriva en recension snart så man vet hur den e.
När jag var och köpte den så var en farsa och hans son där. De kollade på hojen när jag kom in, jag gickm in till försäljaren som säkert nu började bli lite trött på mig varpå han sa "Låt mig gissa du vill provköra", "nej idag är jag här för nått annat" fick han till svar. Då sken försäljaren upp...
Han gick ut med en skylt som sa såld och farsan sa till sonen, "jaha och nu var den såld"
Tyckte nästan synd om killen, han kanske skulle köpt den om jag inte huggit den först. Nu fick han kolla på en RS istället....

///Mats

Lilla_damen skrev:
Grattis. :banana
Du får hänga lipton-tepåsar på styret bara för att du envisas med att köra engelskt... :tungan
Här blir inge lipton, bara Earl Grey från Twinings

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...