Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
aGGe! skrev:kommer vara borta från hojjen .. from tors till söndag..
känns dumt betala dyr försäkring för dessa dagar..
ska ja ställa av hojjen?
eller blir det massa avgifter då man ställer på den igen
Min spontana reaktion är att om man inte har råd att betala 4-dagars försäkring ska man nog sälja hojenaGGe! skrev:kommer vara borta från hojjen .. from tors till söndag..
ska ja ställa av hojjen?
sandstream skrev:Min spontana reaktion är att om man inte har råd att betala 4-dagars försäkring ska man nog sälja hojen![]()
sandstream skrev:Min spontana reaktion är att om man inte har råd att betala 4-dagars försäkring ska man nog sälja hojen![]()
aGGe! skrev:haah klart ja har råd..
men iom att jag betalar dryga 50 spänn om dan i försäkring så har jag ju sparat mig 200 spänn på de dagarna.. vilket ger mig mer bira under midsommar![]()
wonderwizard skrev:eller så hyr du ut den under dessa dagarna & tar 1000:- dygnet & fria mil..
![]()
Jo, det är sant. 200:- är 200:-aGGe! skrev:haah klart ja har råd..
men iom att jag betalar dryga 50 spänn om dan i försäkring så har jag ju sparat mig 200 spänn på de dagarna.. vilket ger mig mer bira under midsommar![]()
sandstream skrev:Jo, det är sant. 200:- är 200:-
Det är väl bara att gå in på www.vv.se med koden från registreringbeviset och ställa av för att sedan ställa på när det är dags att åka.
Heda skrev:Håller med, ta av däcken oxå så det inte blir en "flatspot" på dem
Rasorblade skrev:Man kan tro du é en smålänning.... Om nu garageförsäkringen kostar 150:- så har du sparat 50:-![]()
Bodin skrev:Vad e det för bolag du har? Det var något bolag som mer eller mindre marknadsförde sig med att man kunde ställa av för kortare uppehåll, typ som endast ha försäkrat under fre-sön, då man kanske inte ens hinner titta åt hojen om vardagar, spar en hel del på det.
Kan det varit Folksam?![]()
Hur som helst blir det fler öl för mig...med mina 70:-/dagen![]()
//Glade Midsommar
snåljåp.sluta köra hoj....aGGe! skrev:kommer vara borta från hojjen .. from tors till söndag..
ska ja ställa av hojjen?
renegade skrev:snåljåp.sluta köra hoj....
testa att köra varje dag isället för att gnällla....aGGe! skrev:du kan ju inte säga att du tycker att det är kul att betala dyr försäkring för de dagar du inte kör :kocko
renegade skrev:testa att köra varje dag isället för att gnällla....
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |