Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mojjje skrev:Jaha...då va det dags... i går morse när jag åkte till jobbet var det isfläckar här och var, så igår kväll ställdes cykeln in hos pärona på landet. Det kommer bli en FRUKTANSVÄRT lång vinter.....![]()
![]()
2fast4hjo skrev:Ska vi lipa ihop![]()
Ska till Gustavsvik o leka av mig lite, ngt roligt måste man fördriva tiden med.
![]()
Mojjje skrev:Jo det kommer väl bli nån sväng till relaxen under vintern...gött som fan att kunna bada bubbelpool och dricka lite pilsnerMen jävlar att man kommer ha abstinens dom närmaste veckorna....har åkt i stort sett dagligen sen jag fick lappen i maj......
Ush badvakterna på gustavsvik e lite skumma! var där för två veckor sen med flickvännen och fick utskällning för att vi hånglade i bubbelpoolenMojjje skrev:Jo det kommer väl bli nån sväng till relaxen under vintern...gött som fan att kunna bada bubbelpool och dricka lite pilsnerMen jävlar att man kommer ha abstinens dom närmaste veckorna....har åkt i stort sett dagligen sen jag fick lappen i maj......
!ante skrev:Ush badvakterna på gustavsvik e lite skumma! var där för två veckor sen med flickvännen och fick utskällning för att vi hånglade i bubbelpoolen![]()
Anderzzon skrev:Så på måndag blir det till att ställa av pärlan och börja sätta på käringen istället![]()
![]()
Jo nu var det tydlygen nån gubb som hade klagat på det vi gjorde.... Men lixom får man inte hångla öppet lr vad är det för fel på folk2fast4hjo skrev:Ni också..det fick jag och killen med![]()
..det ska bli till att fixa ett s.k spabad så småningom.
Arctic#1 skrev:Kommer just nu från vinter garagen til hojen......![]()
![]()
![]()
Nu ar det slut for i år, men ska prova på at gledja mig over at montera under tail och mini blinkers i vinter.....
Anderzzon skrev:Ja imorse var det haltoch kallt som f-n!!!!
Så på måndag blir det till att ställa av pärlan och börja sätta på käringen istället![]()
![]()
Anderzzon skrev:Så på måndag blir det till att ställa av pärlan och börja sätta på käringen istället![]()
![]()
Så på måndag blir det till att ställa av pärlan och börja sätta på käringen istället![]()
![]()
Mickez77 skrev:såg ingen is igår natt när jag körde![]()
inte på morgonen heller, men kanske beror på att jag inte är ute förrän kl.12
![]()
Hoztic skrev:Hoppas inte hänger här då?![]()
Bra att du tar välhand om min gammla pärla, Lägg en filt över den så den inte fryser under vinter.Mojjje skrev:Igår kväll ställdes cykeln in hos pärona på landet. Det kommer bli en FRUKTANSVÄRT lång vinter.....![]()
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph