Sorgens dag....

Mojjje

Freak
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Yamaha YZF-R1 -98
Jaha...då va det dags... i går morse när jag åkte till jobbet var det isfläckar här och var, så igår kväll ställdes cykeln in hos pärona på landet. Det kommer bli en FRUKTANSVÄRT lång vinter..... :gråta :4skrika

Mojjje skrev:
Jaha...då va det dags... i går morse när jag åkte till jobbet var det isfläckar här och var, så igår kväll ställdes cykeln in hos pärona på landet. Det kommer bli en FRUKTANSVÄRT lång vinter..... :gråta :4skrika

Ska vi lipa ihop :gråta :gråta Ska till Gustavsvik o leka av mig lite, ngt roligt måste man fördriva tiden med. :huvet

Last edited:
Ja imorse var det halt :eek: och kallt som f-n!!!!

Så på måndag blir det till att ställa av pärlan och börja sätta på käringen istället :gråta :gråta

2fast4hjo skrev:
Ska vi lipa ihop :gråta :gråta Ska till Gustavsvik o leka av mig lite, ngt roligt måste man fördriva tiden med. :huvet

Jo det kommer väl bli nån sväng till relaxen under vintern...gött som fan att kunna bada bubbelpool och dricka lite pilsner :tummenupp Men jävlar att man kommer ha abstinens dom närmaste veckorna....har åkt i stort sett dagligen sen jag fick lappen i maj......

Mojjje skrev:
Jo det kommer väl bli nån sväng till relaxen under vintern...gött som fan att kunna bada bubbelpool och dricka lite pilsner :tummenupp Men jävlar att man kommer ha abstinens dom närmaste veckorna....har åkt i stort sett dagligen sen jag fick lappen i maj......

FZR 600 med årsförsäkring, så torrt väglag och för mycket abstinens= varmkörning :hihi

EDIT: Va fan hände där?

Mojjje skrev:
Ush badvakterna på gustavsvik e lite skumma! var där för två veckor sen med flickvännen och fick utskällning för att vi hånglade i bubbelpoolen :död

vintern e jävligt lång! men va fan de e bara åka till sälen å köra lite icecart, å kröka :tummenupp

2fast4hjo skrev:
Ni också..det fick jag och killen med :gnissla

..det ska bli till att fixa ett s.k spabad så småningom.
Jo nu var det tydlygen nån gubb som hade klagat på det vi gjorde.... Men lixom får man inte hångla öppet lr vad är det för fel på folk :död

Kommer just nu från vinter garagen til hojen...... :( :( :(

Nu ar det slut for i år, men ska prova på at gledja mig over at montera under tail och mini blinkers i vinter.....

Arctic#1 skrev:
Kommer just nu från vinter garagen til hojen...... :( :( :(

Nu ar det slut for i år, men ska prova på at gledja mig over at montera under tail och mini blinkers i vinter.....

Jag hoppas också hitta nåt kul som inspirerar till en mindre mod....skulle va kul att göra nåt eget....kanske en r6-bakdel, men det har ju gjorts förr.... :va

Mickez77 skrev:
såg ingen is igår natt när jag körde :va

inte på morgonen heller :va , men kanske beror på att jag inte är ute förrän kl.12 :)

Nja när jag åkte över Danvikstullsbron ca 08:00 så ville inte riktigt framhjulet dit jag ville :skrämd

Sen höll polarn på att dratta på arslett på kungsbron, så lite scary var det iaf :)

Hoztic skrev:
Hoppas inte hänger här då? :D

Nä hon hänger nog mest på Lunar tror jag :tungan

Mojjje skrev:
Igår kväll ställdes cykeln in hos pärona på landet. Det kommer bli en FRUKTANSVÄRT lång vinter..... :gråta :4skrika
Bra att du tar välhand om min gammla pärla, Lägg en filt över den så den inte fryser under vinter. :)

Ser fram emot snön för första gången på många många år!
Sista gången var nog när man fortfarande trodde på tomten.

Dubbdäck och en riktigt riktigt rolig hoj har man ju nu!

Ställa av o ställa av....är det bara is/snö-fritt så kan man ju köra...men det är KALLT!
Har åretrunt försäkring.... :hihi

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...