Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Degen på ditt konto.
Har också bytt avatar till en som verkligen känns klädsam.
6250 kr till SOS Barnbyar och lite polemik. Vad mer kan man begära?
Roger Akelius i TV4 Ekonominyheterna:
Jag tycker Röda Korset borde ha en bild på Bengt Westerberg och en text "De första 10.000 betalningarna om 100kr ni gör går till Bengts lön" istället för ett skadat haitiskt barn.
Ja, jag hatar också Bengt Westerberg innerligt. Skönt att man är i gott sällskap med Ian och numera fastighets-dewden.
![]()
Stämmer det att Westerbergaren har en mille i lön (årslön) från RK? Det låter ju fan fullkomligt vansinnigt. Sårt att tro faktiskt.
Är fastighets-dewden månne en sån där som överdriver å det grövsta?![]()
Nä 800 bara, och om det är bruttoarvode så är kostnaden 1,28 milj för 800' i lön så oavsett verkar frågan lite dement. Bengt kommenterade dock det hela och tyckte det var rimligt. Det tycker i och för sig jag också, om det inte vore för att det är just Bengt.
Btw Hoppas Sossarna och dom andra......pi tvi......är lika bra på att få in bidrag för att finansiera sin valrörelse.som dom är på att fixa deg till nödställda.
Vinst.
Nä 800 bara, och om det är bruttoarvode så är kostnaden 1,28 milj för 800' i lön så oavsett verkar frågan lite dement. Bengt kommenterade dock det hela och tyckte det var rimligt. Det tycker i och för sig jag också, om det inte vore för att det är just Bengt.
Btw Hoppas Sossarna och dom andra......pi tvi......är lika bra på att få in bidrag för att finansiera sin valrörelse.som dom är på att fixa deg till nödställda.
Vid Röda Korsets stämma 2007 eller 2008 fick inte Bengt höjt arvode. Det kommenterade han syrligt, och en smula bittert, vid sitt avslutningstal. Smakfullt..
Den där infon hade jag velat haft i fredags, då hade mina pengar gått till ActionAid eller någon annan istället för RK.Bengt Westerberg, har ju naturligtvis inte detta jobb på heltid. Måste finnas tid även till andra sysslor. Han har även jobb som:
styrelseordförande i Finansinspektionen
styrelseordförande i Föreningen Äldreomsorgsföretagarna
styrelseordförande i Svenska institutet
styrelseordförande i Institutet för Handikappvetenskap
styrelseordförande i Linköpings Universitet
Den där infon hade jag velat haft i fredags, då hade mina pengar gått till ActionAid eller någon annan istället för RK.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |