Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo det framgår ganska tydligt.![]()
Så, då vare klart dårå.
6250kr inbetalat
Hur gick det för CSN-jenget?![]()
Jag har fortfarande inte fått något svar på frågan om vilka som förväntades ingå i det röda laget. Lagsport är så trist om det ena laget vare sig vet att det finns en tävling eller att de förväntas ingå i ett lag.
Är det där ett flame eller är du bara d*m?
Blåa laget var varken mer eller mindre informerade än det röda laget.
Eller tror du det gick ut särskillda mail till kansliet på MUF?
Och vilka fler organisationer var det som det inte gick ut särskillda mail till?
Är det där ett flame..
vad köpte du för skoj för 350 kr?, lunch?![]()
Jag har fortfarande inte fått något svar på frågan om vilka som förväntades ingå i det röda laget.
a.) Varför är du så engagerad i frågan?!
b.) Men om du nu vill delta hela tiden kan du väl berätta vilka som är självskrivna i det röda laget.
En foliehatt. Till dig.
Stackars dig, känner du dig krengt?
Röda laget var Joyje, riverrafter, space# och varför inte ni andra i vänstern också? Du, Tina, BostonGurka, Coola Ola, Jonte, Chewbacca.
Varför är du så engagerad i frågan?! Du har ju inte ens skänkt några pengar.
Men om du nu vill delta hela tiden kan du väl berätta vilka som är självskrivna i det röda laget. Enligt Valmers och Bazooka så tillhör jag tydligen röda laget fast jag hade å andra sidan redan skickat pengar innan jag insåg att det var en lagtävling.
Eftersom man dessutom sagt att det är typiskt rödingar att ifrågasätta välgörenhet så borde det även innebära att du är självskriven i det röda laget då du var en välgörenhetsskeptikerna.
Nu när jag fått reda på att det är en lagtävling och att jag av Valmers dessutom har blivit tilldelad ett lag vill jag veta vilka som var mina lagkamrater. jag måste ju veta vilka jag skall gnälla på för att vi förlorade matchen.
Ska Markus få håna mig för att mitt lag förlorade måste jag ju veta vilka mina lagkamrater är så jag kan gnälla på dem för sin risiga insats.
Vilka ingick i det röda laget utöver dig och mig? Tycker f.ö, det är dålig stil av dig att svika laget och inte bidra!![]()
Men vad du ska bråka och kinka hela tiden Kårviz. Slår man upp Såsse i SAOL får man upp en bild på dig ju, det är väl ingen nyhet.
Jo, ni sverigedemokrater brukar tro att det bara är sossar och vänsterfolk som inte håller med er.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |