Ska man "lära ut" hur man kör om...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nu har jag ju läst hela tråden och undrar förstås om det inte fattas lite folk i diskussionen?
(Om det skall vara komplett).

Den stora frågan är om den inte borde tas som PM mellan dom ytterst berörda. För oss utomstående ser det mest ut som pajkastning...

(men sånt kan iof vara intressant att följa så för min del kan tråden vara kvar :D)

Avundsjuka ?

Vad fan är det för trams ? Killen är ingen lärare utan berättar förmodligen för andra vad som funkar FÖR HONOM. Sen kommer det en avundsjuk jävel och inte kan slå tiden....och sätter igång med mundiarre om "brister"....Ta och kör på bättre tid på sträckan och visa för andra vad som funkar för dig, annars ska du nog hålla käft så länge du kör långsammare på sträckan för tydligen är din "teknik" inte bättre.

Last edited:
jag ger upp.... suck..synd att folk har så jävla stora förutfattade meningar om saker.

Hoppas vi slipper mer olyckor iallafall.

Ni som tycker man ska ta tider när man kör på bulten eller bodesund eller andra sträckor..gör ni det själva? om inte så kanske ni borde tänka efter vad ert hetsande gör med folk som måste hävda sig själva och bevisa för andra vad dom klarar av eller inte.

Om jag kör snabbare eller långsammare har inget med saken att göra.
Vilket inte många verkar ha fattat.

Last edited:
jag ger upp.... suck..synd att folk har så jävla stora förutfattade meningar om saker.

Hoppas vi slipper mer olyckor iallafall.

Ni som tycker man ska ta tider när man kör på bulten eller bodesund eller andra sträckor..gör ni det själva? om inte så kanske ni borde tänka efter vad ert hetsande gör med folk som måste hävda sig själva och bevisa för andra vad dom klarar av eller inte.

Om jag kör snabbare eller långsammare har inget med saken att göra.
Vilket inte många verkar ha fattat.

Klart som fan att man säger till om man ser uppenbart farligt beteende men som frågan är ställd och hur du reagerat på svaren verkar det inte finnas något annat att anmärka på än att han kör för fort och jag är iaf. ingen som ska anmärka på det.

Skriv som tidigare efterfrågats Vad som felar så kanske du får det svar du vill ha(eller inte)annars blåser du förbi honom på yttern och vinkar så kanske han kommer fram frivilligt och pratar.

Henrik

vad är det för fel på dig? senast igår gick du runt på sveavägen och sa att jag körde dåligt - pga att jag körde långsamt! vad tror du att jag känner att jag måste motbevisa nu?
detta är ju bara vad jag har hört i andrahand iochmed att du inte har mod nog att säga det till mig personligen så de synpunkter du har om mig ifall jag sitter på fel information får du som sagt gärna förmedla direkt till mig på något sätt.
nu tog vi mig bara som ett exempel för det är det jag vet om, troligtvis går du väl runt och snackar skit om alla som är bättre.

vad är det för fel på dig? senast igår gick du runt på sveavägen och sa att jag körde dåligt - pga att jag körde långsamt! vad tror du att jag känner att jag måste motbevisa nu?
detta är ju bara vad jag har hört i andrahand iochmed att du inte har mod nog att säga det till mig personligen så de synpunkter du har om mig ifall jag sitter på fel information får du som sagt gärna förmedla direkt till mig på något sätt.
nu tog vi mig bara som ett exempel för det är det jag vet om, troligtvis går du väl runt och snackar skit om alla som är bättre.

SKICKA DITT NR VIA PM så kan vi lösa det via telefon eller face to face inga problem.

Last edited:

jag har inte heller nåt intresse av att vara snabbast, bara köra runt och har kul. tror dessutom du skulle slå mig på gelleråsen så nåt behov av nån snoppmätning finns inte från min sida.
(bogan/bulten däremot är du helt körd på :mad: )

jag har bara stört mig på att du måste bry dig om folk (som du inte känner, för jag känner inte dig) och prata illa/skriva illa om folk utan att de får någon chans att svara för sig, men det tror jag är avklarat nu.

no hard feelings :krama

jag har inte heller nåt intresse av att vara snabbast, bara köra runt och har kul. tror dessutom du skulle slå mig på gelleråsen så nåt behov av nån snoppmätning finns inte från min sida.
(bogan/bulten däremot är du helt körd på :mad: )

jag har bara stört mig på att du måste bry dig om folk (som du inte känner, för jag känner inte dig) och prata illa/skriva illa om folk utan att de får någon chans att svara för sig, men det tror jag är avklarat nu.

no hard feelings :krama

jag kände inte Dennis heller som hade blivit av med sin KTM för 3 dagar sen.
jag gjorde ändå allt jag kunde för han skulle få tillbaka den.

men herregud vilken sandlåda... vem fan bryr sig om någon åker fort på bulten/bogan?

vem fan bryr sig överhuvetaget om någon annan? låt dem åka, låt folk ta eget ansvar osv.

var sig själv å sina vänner närmast, de räcker långt.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back