Ziarro
Highway To Hell
försök resonera med en förälders vars barn din hund haft ihjäl, eller resonera i efterhand med en människa som din hund attackerat/bitit.
Det är DU som hundägare som ansvaret att se TILL att DIN hund är KOPPLAD och inte utgör NÅGOT HOT mot någon annan... sen får din hund vara hur jävla snäll som helst enl dig. men inte ens du själv oavsett antal år med erfarenhet av hundar kan ge den garantin.
för fan väx upp istället för att sitta o komma med såna dumma kommentarer på nätet.
FYI, jag slår varken djur,kvinnor,barn eller andra medmänniskor såvida det inte är berättigat.
Min hund har aldrig bitit någon, aldrig startat slagsmål med annan hund(han blev påhoppad en gång dock, att notera är att jag varken sparkade hunden eller hans ägare) eller något sånt. Kanske därav som jag skulle bli förbannad om någon sparkade honom. Han går alltid kopplad om det finns människor/djur i närheten. Så jag gör vad jag kan för att hålla min hund säker, inte för att jag är rädd att han ska hoppa någon utan för att det finns idioter som anser att man sparkar hej vilt efter djur man stöter på. Bevisligen...