Slowroller
Skrämmer små barn
Bättre att stå med rak rygg och tacka nej vänligt men bestämt.
Man behöver inte ens vara vänlig faktiskt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bättre att stå med rak rygg och tacka nej vänligt men bestämt.
Metaforiskt!! Och lite glimt i ögat...fattar du väl.![]()
Jodå .. Jag fattar (trots att jag e kille)
Men det låter rätt coolt ,,, ".... Nya träskpaddor!"
Så fort det är nån på SH som blivit dumpad tar alla för givet att det är motparten som är ett svin. Lite intressant. Man ser ju ofta hur en del astråkiga/torra killar suger livslusten ur sin tjej/fru och vice versa, och behandlar den andra som luft, bryr sig inte hur man ser ut osv. Ok, att man inte ska prassla innan man dumpat men ibland har jag faktiskt full förståelse för det och man undrar varför en del envisas med att vara kvar så länge som de faktiskt är.
Med det vill jag absolut inte påstå att det var så i det här fallet men det är rätt kul att se hur folk väljer sida. Finns ju nästan alltid två sidor av ett mynt.
BoSoZoKu: I detta fallet så känner vi ju enbart den ena parten. Och i andra fall också.
Och oavsett vem som gjort vad så är en separation en stor genomgång, och då kan man behöva stöd.
Och vänner ställer upp.
Folk har rent allmänt en tendens att tro på det första de hör, samt på folk de känner framför folk de inte känner...
Det får vara hur faan det vill i övrigt. Är man otrogen och/eller hittar nytt innan man gör slut ÄR man ett svin. PunGt.
Så om hon som zigenarn skar hälsenan av skulle nulla nån annan är hon svinet?
Men jag håller med annars. Bara för att passionen falnat ska man inte gänga annat. Då skickar man ett sms och dumpar först.![]()
Nej, jag "känner" inte biltmore. Jag känner till sitsen han är i nu dock.(Förlåt Biltmore, detta är ingen kritik mot dig. Bara en observation rent allmänt.)
Känner du verkligen honom? Hur folk är på forum och Facebook jämfört med verkligheten skiljer sig ofta jävligt mycket.
Nej, jag "känner" inte biltmore. Jag känner till sitsen han är i nu dock.
Ja och nej. Då är båda svin.
Svar nej på den. Hon kan förtjäna lite stock av nån som inte skär sönder henne och som antagligen dödar henne om hon lämnar utan att gå under jorden. Sen kan man förstås undra vad hon gör med en sån luffare från första början.
Så fort det är nån på SH som blivit dumpad tar alla för givet att det är motparten som är ett svin. Lite intressant. Man ser ju ofta hur en del astråkiga/torra killar suger livslusten ur sin tjej/fru och vice versa, och behandlar den andra som luft, bryr sig inte hur man ser ut osv. Ok, att man inte ska prassla innan man dumpat men ibland har jag faktiskt full förståelse för det och man undrar varför en del envisas med att vara kvar så länge som de faktiskt är.
Med det vill jag absolut inte påstå att det var så i det här fallet men det är rätt kul att se hur folk väljer sida. Finns ju nästan alltid två sidor av ett mynt.
Bra där!!
Ja, träskprinssesor finns det väl oxå. Dock är dom lite färre till antalet.
Det ÄR alltid motparten som är ett svin.
(Men man får inte glömma bort att det alltid finns minst två motparter.)
Ett ovanligt dåligt exempel...
Det klart hon förtjänar det. Men hon borde fokusera på att lämna honom innan hon letar ny stock.
En otrohet är aldrig OK.
Man skall gå hem innan man går och lägger sig.
Fast rätt skönt att vakna, duscha och sen gå hem.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |