Du har alltid oss hojbröder här vet du Qwerty!![]()
Det är hojbröderna och systrarna man kan lita på. Det flesta andra är lite skumma....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du har alltid oss hojbröder här vet du Qwerty!![]()
Nåja alla kan inte veta det.![]()
Någonstans så ligger det en viss sanning i det, man måste ta tag i sig själv och börja försöka leva. Tyvärr så är det ganska svårt och tungt, men man får göra sitt bästa och ibland sviktar känslorna mellan bra och åt h-vete.
Det är ju det man är rädd för![]()
Jahapp, då kan man återigen sälla sig till singelskaran dåIofs bara tre månader gammalt, men nog kändes det som Det Förhållandet med Henne, allt föll på plats redan på första daten. Vi åkte på semestrar och gjorde allt möjligt tillsammans, vi passade så perfekt. Men för nån vecka sen kom hon fram till att det inte va tillräckligt perfekt å drog. Eller inte riktigt, hon ville fortsätta umgås precis som vanligt, kramas, mysa osv, men inte vara ihop
Nej tack! Äta kakan och ha den kvar funkar INTE med mig!
Iofs kanske bra att hon kom på det tidigt, så slapp man kasta bort så mycket tid i onödan, men det känns ändå väldigt fel när man är mitt i det själv
Ronnie James Dio sammanfattar det så förbannat bra: Don't dream of women, 'cause they only bring you down
Men det är väl bara att bita ihop och gå vidare...
Men det är väl bara att bita ihop och gå vidare...
Tjejer är som bussar. Man behöver inte springa efter dom, det kommer alltid en ny.![]()
Fördjävla jobbigt när man missar sista nattbussen dock.![]()
Tjejer är som bussar. Man behöver inte springa efter dom, det kommer alltid en ny.![]()
Förra förhållandet tog slut vid årsskiftet, men då va de jag som drog, så jag va i rätt bra fas med livet nu faktiskt...Ta det piano bara. Gör som jag, lägg dig på rygg och flyt med strömmen ett tag. Till slut så fiskar någon upp en. Investera i dig själv, träna, träffa vänner och gör hemmet till ditt att vara stolt över.
Det var ju inte alltför länge sedan du blev solo förra gången om jag inte har fel. Då var det väl du som "fick sparken" efter lång tid?
Och kom ihåg:
Man måste veta vem man är som singel innan man kan börja ta reda på vem man är i en relation. Har man för bråttom att hitta ny så blir det snart mindre bra med partnern.
För egen del hade jag inte varit singel på 12 år när exet klev av. Nu efter ett par år är det inte så jävla illa att vara själv. Tro mig. Känns just nu som om jag aldrig mer vill dela hem med någon, visst vill jag ha partner men i så fall en särbo. Kan vara så att jag är så jävla bränd fortfarande men må så vara.
Vill du är du välkommen att skicka PM.
Förra förhållandet tog slut vid årsskiftet, men då va de jag som drog, så jag va i rätt bra fas med livet nu faktiskt...
Men du har bra synpunkter, varför gräva ner sig i det som har hänt, framåt är målet, och nu kommer det fiskas (efter fisk med spö), tränas ännu mer, köras hoj och pysslas för fullt med allt skoj.
Tackar!Någon som är sugen på sugen på att svinga en sejdel nån kväll?
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|