Singel

Så fort det är nån på SH som blivit dumpad tar alla för givet att det är motparten som är ett svin. Lite intressant. Man ser ju ofta hur en del astråkiga/torra killar suger livslusten ur sin tjej/fru och vice versa, och behandlar den andra som luft, bryr sig inte hur man ser ut osv. Ok, att man inte ska prassla innan man dumpat men ibland har jag faktiskt full förståelse för det och man undrar varför en del envisas med att vara kvar så länge som de faktiskt är.

Med det vill jag absolut inte påstå att det var så i det här fallet men det är rätt kul att se hur folk väljer sida. Finns ju nästan alltid två sidor av ett mynt.

Så fort det är nån på SH som blivit dumpad tar alla för givet att det är motparten som är ett svin. Lite intressant. Man ser ju ofta hur en del astråkiga/torra killar suger livslusten ur sin tjej/fru och vice versa, och behandlar den andra som luft, bryr sig inte hur man ser ut osv. Ok, att man inte ska prassla innan man dumpat men ibland har jag faktiskt full förståelse för det och man undrar varför en del envisas med att vara kvar så länge som de faktiskt är.

Med det vill jag absolut inte påstå att det var så i det här fallet men det är rätt kul att se hur folk väljer sida. Finns ju nästan alltid två sidor av ett mynt.

Folk har rent allmänt en tendens att tro på det första de hör, samt på folk de känner framför folk de inte känner...

BoSoZoKu: I detta fallet så känner vi ju enbart den ena parten. Och i andra fall också.

Och oavsett vem som gjort vad så är en separation en stor genomgång, och då kan man behöva stöd.

Och vänner ställer upp.

BoSoZoKu: I detta fallet så känner vi ju enbart den ena parten. Och i andra fall också.

Och oavsett vem som gjort vad så är en separation en stor genomgång, och då kan man behöva stöd.

Och vänner ställer upp.

(Förlåt Biltmore, detta är ingen kritik mot dig. Bara en observation rent allmänt.)

Känner du verkligen honom? Hur folk är på forum och Facebook jämfört med verkligheten skiljer sig ofta jävligt mycket. Många har tex en tendens att framstå som extremt sociala och trevliga på FB medan de i verkliga livet aldrig knystar nåt och mest sitter och surar.
Det är faktiskt ett riktigt intressant fenomen. Jag kan ju trösta alla små surkukar som hatar mig på SH att jag är väääärldens trevligaste kille IRL ;) Man ska alltid göra tvärtom mot kreti och pleti, hehe.

Folk har rent allmänt en tendens att tro på det första de hör, samt på folk de känner framför folk de inte känner...

Jag har gått på sånt där också. Men när man sedan får en större överblick inser man hur fel man hade. Återigen, känner ni verkligen de ni tror ni känner på SH och annat? Även era riktiga vänner kan säkert vara svin mot sina flickvänner men supertrevliga mot alla andra. Det tror jag till och med är rätt vanligt.

Last edited:
En god poäng ovan!

Jag är på inget sätt perfekt, & vi har nog sugit energi ur varandra, MEN jag har inte varit känslomässigt involverad med en annan tjej under många månader bakom hennes rygg...

Det får vara hur faan det vill i övrigt. Är man otrogen och/eller hittar nytt innan man gör slut ÄR man ett svin. PunGt.

Så om hon som zigenarn skar hälsenan av skulle nulla nån annan är hon svinet?

Men jag håller med annars. Bara för att passionen falnat ska man inte gänga annat. Då skickar man ett sms och dumpar först. :tungan

(Förlåt Biltmore, detta är ingen kritik mot dig. Bara en observation rent allmänt.)

Känner du verkligen honom? Hur folk är på forum och Facebook jämfört med verkligheten skiljer sig ofta jävligt mycket.
Nej, jag "känner" inte biltmore. Jag känner till sitsen han är i nu dock.

Nej, jag "känner" inte biltmore. Jag känner till sitsen han är i nu dock.

Jovisst, men det är en helt annan sak. Är han ledsen så är han ledsen och det är som jag skrev ingen direkt kritik mot just honom utan bara en reflektion över ett flockbeteende.

Ja och nej. Då är båda svin.

Svar nej på den. Hon kan förtjäna lite stock av nån som inte skär sönder henne och som antagligen dödar henne om hon lämnar utan att gå under jorden. Sen kan man förstås undra vad hon gör med en sån luffare från första början.

Last edited:
Svar nej på den. Hon kan förtjäna lite stock av nån som inte skär sönder henne och som antagligen dödar henne om hon lämnar utan att gå under jorden. Sen kan man förstås undra vad hon gör med en sån luffare från första början.

Ett ovanligt dåligt exempel...

Det klart hon förtjänar det. Men hon borde fokusera på att lämna honom innan hon letar ny stock.

En otrohet är aldrig OK.

Det ÄR alltid motparten som är ett svin.
(Men man får inte glömma bort att det alltid finns minst två motparter.)

Bra där!! :)

Ja, träskprinssesor finns det väl oxå. Dock är dom lite färre till antalet.

Hrm
Så du menar att det "ÄR Padd år i år "?

+ Var befinner sig dedärna "prinsessorna" :confused:som Du talar om ,,,,Paddor kommer ju fram bara man välter på nån sten:död,
Men prinsessor har jag inte sett.

Iof ,
kanske man inte är nån Shrek Hlr :huvet

Det ÄR alltid motparten som är ett svin.
(Men man får inte glömma bort att det alltid finns minst två motparter.)

Precix!Bra där:yoparty
Det är som man säger " Bråket började med att de andra slog tilbaks!"

Last edited:
Ett ovanligt dåligt exempel...

Det klart hon förtjänar det. Men hon borde fokusera på att lämna honom innan hon letar ny stock.

En otrohet är aldrig OK.

Kanske inte så lätt mentalt alla gånger för en tjej som blivit mentalt nedtryckt och saknar allt vad självkänsla heter. Jag har träffat några sådana tjejer genom åren och dom behöver ofta nåt stöd för att ta det steget.

Sen så är väl dom förhoppningsvis inte så många och jag tror nog dom flesta som vänstrar egentligen både kunde och borde ha lämnat sin partner i ett långt tidigare skede men är för bekväma. Det är trots allt skönt att få ligga ibland, ha någon att dela kostnader med osv

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla