Singel

Tror jag ska beställa en prenumeration av vuxenblöjor till henne istället...eller annat underfundigt.

Nä men allvarligt. Skit i henne. Totalt. Ding dong the bitch is gone. "Hämd" skapar bara bitterhet, och bitterhet ger sura gubbar. Vi har åt helvete för mycket surgubbar i det här landet redan.

Last edited:
Det kan vara svårt men försök hela tiden hålla huvudet högt och agera sjysst. Det är jävligt skönt efteråt att veta att man inte hänfallit åt snarstuckenhet, hämnd och annan skit.

Tror jag ska beställa en prenumeration av vuxenblöjor till henne istället...eller annat underfundigt.

Instämmer med andra som säger skit i henne.

Klipp helt och hållet istället. Att planera jävelskap kan ha ett visst värde för sinnesro. Men att realisera dem är kontraproduktivt.

Hitta nåt annat att avreagera dig med. Dra med polarna på paintball eller nåt.

Att hämnas kan slå åt båda hållen.
Om du tar någon liten hämnd vinner hon enklast genom att inte ta åt sig, möjligtvis höjer hon lite på ögonbrynet om någon påpekar ditt tilltag och du framstår plötsligt som en fjant.
Just nu har hon förmodligen rätt lätt i att skita i vad du gör, hon är glad och lycklig, ett nålstick från dig kommer inte att punktera den ballongen.

Se bara till att klippa kontakten och skita i henne, ruvar du på hämnd ägnar du ju tankemöda på henne och det är hon väl inte värd?

Och ta förhelvete bort hennes telefonnummer från mobilen, fylle-SMS är ingen hit.

Last edited:
Lägg ner sån skit som hämnd. Som det är nu så är det bara hon som felat och betett sig illa. Du har din stolthet och självrespekt i behåll. Men gör du såna där grejer så tappar du det. Sen, när allt är över och du kommit upp till ytan igen så kommer du att ångra det. Det är så jävla skönt att kunna se sitt svin till x i ögonen och med rak rygg se hur hon ångrar sig och då bara::FU

:tummenupp

Jag skojade naturligtvis....ingen hämnd, jag kör raka puckar med henne men har tydligt påpekat att hon får rensa upp sina saker i helgen...hon får t.om låna bilen, det var väl snällt! :)

Jag skojade naturligtvis....ingen hämnd, jag kör raka puckar med henne men har tydligt påpekat att hon får rensa upp sina saker i helgen...hon får t.om låna bilen, det var väl snällt! :)

Det gäller att inte bli för snäll bara... Som jag var en gång för 10 år sen. Då separerade jag med ett ex som hade gått och träffat en kille som jobbade på gymmet där jag köpt ett årskort i present till henne.

Sen så renoverade jag hennes lägenhet hon flyttade till när vi separerade.. Vet inte vad jag tänkte med... :huvet

Hade ingen som hellst anledning att göra det, hade större anledning till att inte göra det... Man skulle fokucerat mer på sig själv då. Men får skylla på att man var svag och nedbruten..

Det du ska göra är att koncentrera dig på att INTE tänka på brudjäveln överhuvudtaget.

Dessa tilltag med hämdaktioner gör att du får klampa i "träsket" onödigt länge.

Lämna skiten (henne) bakom dig, vada framåt...kliv upp ur träsket och skölj av dig skiten.

SÅ, nu är du redo för nya träskpaddor. :tungan

:krama
//M

Det gäller att inte bli för snäll bara... Som jag var en gång för 10 år sen. Då separerade jag med ett ex som hade gått och träffat en kille som jobbade på gymmet där jag köpt ett årskort i present till henne.

Sen så renoverade jag hennes lägenhet hon flyttade till när vi separerade.. Vet inte vad jag tänkte med... :huvet

Hade ingen som hellst anledning att göra det, hade större anledning till att inte göra det... Man skulle fokucerat mer på sig själv då. Men får skylla på att man var svag och nedbruten..

Man blir mer ego med åren, erfarenheter osv.

Fördelen är att hon inte lär glömma dig, inte heller hennes släkt, vänner osv.

Det du ska göra är att koncentrera dig på att INTE tänka på brudjäveln överhuvudtaget.

Dessa tilltag med hämdaktioner gör att du får klampa i "träsket" onödigt länge.

Lämna skiten (henne) bakom dig, vada framåt...kliv upp ur träsket och skölj av dig skiten.

SÅ, nu är du redo för nya träskpaddor. :tungan

:krama
//M

".... Nya Träskpaddor"

Jojo Inte utan att man känner sig lite sugen. efter en sån förklaring! :rolleyes:

Helt rätt, ett snabbt bryt, även om det kostar lite soppa och självrespekt.

...har du gråtit?

de flesta säger att du ska träna, hoja, elda upp hennes prylar, resa, sätta på brudar etc etc men kanske det viktigaste i början, är just att gråta. för du var ju förälskad och kär i henne tills just att hon dumpade dig, eller hur?

...och du kanske fortfarande är det innerst inne..?

Last edited:
Det har fällts en del tårar, men inte så mycket för hennes skull, utan för spilld tid...
Den blomstrade inte på slutet kan man väl säga.

Det är värt mycket att vara det vuxna, mogna och schyssta exet!

För inte länge sedan åkte jag (och farsan) 20 mil för att hämta upp min soffa och tv-bänk från exet jag dumpade för två år sedan. (jag köpte soffan och tv-bänken samt lät henne behålla dessa då hon hade mer nytta av dom än mig då jag hade varit tvungen att bara ställa dom på vinden).

Jag fick fem dagars förvarning (ett ruttet SMS) av henne att hämta skiten för sedan skulle hon på semester utomlands och efter det flytta ihop med sin nya kille i en annan stad - jodå, tack för framförhållningen...

När vi väl kommer dit ignoreras vi först då dom sticker iväg med sin Paris-Hilton-liknande-skithund (nyinköpt) så jag får SMSa att vi står faktiskt med bil och släpvagn fem meter från eran ytterdörr....

Det sägs lite hej och vi går upp till lägenheten (andra våningen), väl där sätter dom sig i sängen och börjar pilla på varsin mobil medan jag och farsan själva får skruva isär och bära ner soffan och tv-bänken - nej då, hjälp inte oss! prata inte heller, det är ju otrevligt att iallafall vara social....

när vi har ett armstöd och några kuddar kvar att bära ner (samt skruvarna och två verktygslådor) så MÖTER vi dom i trappuppgången....
- "vi har lite bråttom, vi ska iväg och käka, ha det bra"
werzion: öhh... ja men va fan, vi har ju saker kvar
- "ja vi bar ut dom och låste dörren..."
werzion: vänta här, vi vill fasen se till att vi får med oss allt innan ni sticker

Kontrollerar och det stämmer, dom har ställt ut allt utanför sin dörr, men kunde inte ens vara så snälla att bära med skiter en trappa ner och lasta in i släpvagnen. När jag påpekar att allt vi saknar står utanför deras låsta dörr så hörs ett hej då och ytterdörren stängs...

Pratat med några gemensamma vänner, gissa om dom blir som frågetecken samt skrattar åt det hela. Visar sig dessutom när jag pratat med kompisar att hon inte kommit in på den utbildning hon sökt, har sagt upp sig från sitt jobb ändå samt ska flytta in till killen som hon nu känt i ca tre månader, boendes i en helt annan stad... stabilt...

Är man det schyssta exet så har man ju sådana här extremt roliga berättelser att dra på fyllan och för sina barnbarn i framtiden :hihi

Jag har bara ett gyllene råd.

Kryp inte.

Det gjorde jag. Inget jag är stolt över nu, men då kändes det helt ok att ta tillbaka personen. Men när hon var otrogen för sjätte gången så sparkade mina kompisar på mig och sa att jag fick ta och skärpa mig.

Allt man behöver är ett ankare att hålla sig i, så löser sig allt.

Och jag hyser inte agg mot henne, mer medömkan mot hennes nya kille.

Det har dock satt vissa spår i efterkommande relationer i form av viss form av förtroende. men det bättrar sig med tiden.

Kryp inte.

Det gjorde jag. Inget jag är stolt över nu, men då kändes det helt ok att ta tillbaka personen. Men när hon var otrogen för sjätte gången så sparkade mina kompisar på mig och sa att jag fick ta och skärpa mig.

Det har dock satt vissa spår i efterkommande relationer i form av viss form av förtroende. men det bättrar sig med tiden.

Sjätte? Okej att det möjligtvis skulle kunna hända en gång "av misstag" typ. Men fem gånger till hade jag inte gått med på. Du är alldeles för snäll. Eller iaf var.

Kryp inte.

Jag hade en polare som gjorde som dig. Till slut skämdes han så mycket för att han tog tillbaka bruden att han inte vågade berätta det för oss polare...

Men det är helt rätt att man inte ska krypa eller sälja sig. Bättre att stå med rak rygg och tacka nej vänligt men bestämt.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing