Biltmore
Blood Group: Red
Tror jag ska beställa en prenumeration av vuxenblöjor till henne istället...eller annat underfundigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag ska beställa en prenumeration av vuxenblöjor till henne istället...eller annat underfundigt.
Jag skojade naturligtvis....ingen hämnd, jag kör raka puckar med henne men har tydligt påpekat att hon får rensa upp sina saker i helgen...hon får t.om låna bilen, det var väl snällt!![]()
Det gäller att inte bli för snäll bara... Som jag var en gång för 10 år sen. Då separerade jag med ett ex som hade gått och träffat en kille som jobbade på gymmet där jag köpt ett årskort i present till henne.
Sen så renoverade jag hennes lägenhet hon flyttade till när vi separerade.. Vet inte vad jag tänkte med...
Hade ingen som hellst anledning att göra det, hade större anledning till att inte göra det... Man skulle fokucerat mer på sig själv då. Men får skylla på att man var svag och nedbruten..
Det du ska göra är att koncentrera dig på att INTE tänka på brudjäveln överhuvudtaget.
Dessa tilltag med hämdaktioner gör att du får klampa i "träsket" onödigt länge.
Lämna skiten (henne) bakom dig, vada framåt...kliv upp ur träsket och skölj av dig skiten.
SÅ, nu är du redo för nya träskpaddor.![]()
//M
Jag skojade naturligtvis....ingen hämnd, jag kör raka puckar med henne men har tydligt påpekat att hon får rensa upp sina saker i helgen...hon får t.om låna bilen, det var väl snällt!![]()
Det har fällts en del tårar, men inte så mycket för hennes skull, utan för spilld tid...
Den blomstrade inte på slutet kan man väl säga.
Jag har bara ett gyllene råd.
Kryp inte.
Det gjorde jag. Inget jag är stolt över nu, men då kändes det helt ok att ta tillbaka personen. Men när hon var otrogen för sjätte gången så sparkade mina kompisar på mig och sa att jag fick ta och skärpa mig.
Allt man behöver är ett ankare att hålla sig i, så löser sig allt.
Och jag hyser inte agg mot henne, mer medömkan mot hennes nya kille.
Det har dock satt vissa spår i efterkommande relationer i form av viss form av förtroende. men det bättrar sig med tiden.
".... Nya Träskpaddor"
Jojo Inte utan att man känner sig lite sugen. efter en sån förklaring!![]()
Jag har bara ett gyllene råd.
Kryp inte.
Det gjorde jag. Inget jag är stolt över nu, men då kändes det helt ok att ta tillbaka personen. Men när hon var otrogen för sjätte gången så sparkade mina kompisar på mig och sa att jag fick ta och skärpa mig.
Allt man behöver är ett ankare att hålla sig i, så löser sig allt.
Och jag hyser inte agg mot henne, mer medömkan mot hennes nya kille.
Det har dock satt vissa spår i efterkommande relationer i form av viss form av förtroende. men det bättrar sig med tiden.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |