Singel

Måste fråga sporthojskolektivet, fick denna bild av en vän idag & det kliar att kasta upp den på Facebook...är det opassande, eller t.om lite härligt passande då damen i fråga haft en annan bakom min rygg?
Vi har 60+ gemensamma bekanta där.... :brynad

Nu är väl inte jag någon paragon vad gäller smak och social kompetens, men jag hade lagt upp den bara för att den är rolig. :)

Måste fråga sporthojskolektivet, fick denna bild av en vän idag & det kliar att kasta upp den på Facebook...är det opassande, eller t.om lite härligt passande då damen i fråga haft en annan bakom min rygg?

Det kanske känns "rätt" osv nu. Men det är inte värt det. Folk kommer tycka att du är väl bitter.

Be the bigger person.

De är underbart! Gört!

Nja låt det vara som någon sa ,tjejer lever på uppmärksamhet oavsett vilket håll det är vinklat åt.

Nej, för lågt och billigt. Ok om man är 15 kanske. :rolleyes:
Rise above it! :tummenupp
Låtsas som om ingenting och lägg energin på annat!

/e

Edit=>Fück, sexa på bollen! Get a life boys! :rolleyes:

Last edited:
Haha! @TheJo, fanskapet är inte min vän där längre så jag kan inte tagga tyvärr...ska suga på karamellen...om alla visste vilken gris hon varit hade det ju varit givet...men jag vette fan, sitter med fingret på avtryckaren!

Starstiker, du är en man med koll & smak, jag tror fan jag gört! vad kan hända liksom!

Äääh. Folk fattar redan att du är bitter. Vore väl konstigt annars?
Folk brukar göra värre saker än så när det kommer på att partnern varit otrogen.

Och vad kan hända?

Edit: Nej fan förresten. Gå ur det här utan barnsligheter med hedern i behåll. Bättre att inte kommentera det alls, som att du inte bryr dig.

Last edited:
Ja, återkom med lägesrapport när reaktionerna haglar in:D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti