Sh-pub Kväll 6/10-07

Då var vi nån heeeelt annanstans... Kände mig lite övergiven, men Jörgen tog stabilt på sig rollen som målsman för både mig och Cyrén :tummenupp

:hihi

(Nu ska jag läsa ikapp resten av tråden :tungan Bilder kommer väl också upp så småningom..)

Ja, Jörgen styrde upp det där bra!

Vakten såg inte så snäll ut men verkade mänsklig fast han kallade Andreas för Lilleman :tungan

:rolleyes: Undra om herr Ico kommer ihåg löftet han gav men och Pucken i går :D

:D d1ce: kvällens kommentar var nog ändå när jag bad dej le lite :)
Svaret var att du inte kunna för du var en så hård kille :D och hårda killar ler inte :rolleyes:

Jag hade den imorse också :gnissla Måste vara nått seriöst fel på min kropp, eller så hade andreas hällt nått i sin bowmore :gnissla Blev ju pinsamt att gå runt på och hälsa på folk när man ryckte till var tioonde sekund :näsblod

Såna där ticks släpper inte i första taget :fakta

:D d1ce: kvällens kommentar var nog ändå när jag bad dej le lite :)
Svaret var att du inte kunna för du var en så hård kille :D och hårda killar ler inte :rolleyes:

:gnissla :död :rodnar

jak e snel hest

Jag hade den imorse också :gnissla Måste vara nått seriöst fel på min kropp, eller så hade andreas hällt nått i sin bowmore :gnissla Blev ju pinsamt att gå runt på och hälsa på folk när man ryckte till var tioonde sekund :näsblod

shhh, det var sprit i fattaruväl!

Ja tack gärna!!:)

Det tar jag på allvar :) Nästa gång får vi rodda ett jevla party!

Last edited:

Jag tror att du blev tändkule-addicted redan efter jungfruturen. Din kropp försöker återskapa den där tändkulepulsen som den nu inte får längre. :hihi

Hoppas iaf att hickan släppt nu!

Vill du byta mig mot katten eller menar du att du hade velat ta min plats jämte Mattias ;).

..kattfan är garanterat gratis vissa dagar.. :mad:

Först nu har jag börjat vakna till lite, det blev visst lite mycket att dricka :dricka

*/ ?>
Back