Dr.Bike
Guest
Nja, tänkte mer på att jag också har lite kort som granskas nu.. Men när du väl säger krycka så![]()
![]()
Kan du inte slänga upp några från båten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nja, tänkte mer på att jag också har lite kort som granskas nu.. Men när du väl säger krycka så![]()
![]()
Det var superkul o träffa dig.... som vanligt....
.... synd att vi drog så tidigt...
Jag bifogar en bild från oss

Berodde nog mer på min alkoholhalt än din krycka.
Vad har du att erbjuda, jag är rastlös och öppen för förslag. Om det sen blir nåt som kan kallas dejt får vi se.
Det är isf bra jobbat

Kan du inte slänga upp några från båten?

Kan du inte slänga upp några från båten?

Vill vi verkligen det...![]()

Kände du igen mej tack vare alkoholhalten?Det är isf bra jobbat
![]()
Vad jag har att erbjuda.. hmm.. mig![]()
Ne, skämt å sido.. Jobbar till 4, så det blir nog svårt att styra upp nåt i guess..
.Vill vi verkligen det...![]()
Jag vill veta vilka som var med på båten. Har inte fått det riktigt klart för mej. Sen vill jag vara med nästa gång, det blir kul![]()

Tack! Hade jag rolit?

Jag hade en trevlig kväll och det var som sagt kul att träffa dom som jag nu kommer ihåg, missade tyvärr BB samt Cyclops och Kakan...nån mer.
.
fan va pigg man ser ut då... måste ha blivit drogad eller nåt![]()

Tror faen tom jag morsa på dig!?![]()
Trevligt![]()
Resorb är bra att ta på kvällen innan man ska sova. Vätskeersättning![]()

Det var D1ce, Camilla, Buellboy, DrBike hans Pia, Emelie, Fille och Bananhjärna som höll ordning på mig.
Det kan vi göra!
/J
Jag tyckte att jag såg en "cyrén" ossåDet var D1ce, Camilla, Buellboy, DrBike hans Pia, Emelie, Fille, Cyrén och Bananhjärna som höll ordning på mig.
Det kan vi göra!
/J

Hörru din jäkla fulquotare, varför hade du inte dina på dej? Fegis!!!
Jag tyckte att jag såg en "cyrén" osså
![]()

Käft påre jäfla mysplågare!!![]()
Jag är ju efterfest-kungen, hade ni bara styrt upp en grogg illa kvickt hade jag aldrig däckat, amatörer!!!

Du log ju mest, så troligt ja!!
men ska du vända på mig får du ta i lite mera!![]()


Bilder kommer väl också upp så småningom..)

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |