Sh-pub Kväll 6/10-07

Det kom fram en tös å sa åt mej att fota henne när hon posa. :va vart tog dom poserna vägen :tungan :rolleyes: :D

Kakan din lilla

*stryper Kakan*

Ta bort. *morr*
Det gick ju fan folk framför mig hela tiden så det vart ju inge posande. *suck*
Hade varit kul att ha nå bra bild på mig men det sket sig.
Jaja. Sånt händer.

Kakan din lilla

*stryper Kakan*

Ta bort. *morr*
Det gick ju fan folk framför mig hela tiden så det vart ju inge posande. *suck*
Hade varit kul att ha nå bra bild på mig men det sket sig.
Jaja. Sånt händer.

:D de är sååå kul att höra folkets uppskattning :D:tungan

:D Snorunge jag kommer inte alls att dö i morgon för då får du inte nå kaffe :tungan :tuttar

Jag vet hur din kaffekokare funkar o jag vet var du har ditt kaffe. Jag kan göra kaffe heeeeeelt själv hemma hos dig. *Asg*:tuttar

Skojj att sätta lite ansikten på folk! Lite halvjobbigt att springa runt med hicka hela kvällen bara, lite små öm i bröstet. :gnissla

Fyllehicka :pannkyss

Tack! Hade jag rolit?

Det hoppas jag verkligen!! Det såg ut som det iaf :D

Jag hade en trevlig kväll och det var som sagt kul att träffa dom som jag nu kommer ihåg, missade tyvärr BB samt Cyclops och Kakan...nån mer :va.

Jag missade dig iaf och mååånga andra verkar det som :rolleyes:

Sådär, nu börjar balansen i kroppen åter infinna sig. Måste tacka för ett fantastiskt förkalas på båten:yoparty Det hade alla inslag man förväntas sig av en sådan tillställning:D

Minns särsklit när vi klippte en sån där "Tupper Wear" båt (plastbåt) på innern i en jävla fart. Å andra sidan blev vi ju ompaddlade av en kajak:gnissla :D

Kan bara instämma! Förfesten kunde inte ha blivit bättre :tummenupp Stort tack till Jörgen och sällskapet!!

V blev omsprungna också ju :fakta :gnissla

Det hoppas jag verkligen!! Det såg ut som det iaf :D

Kan bara instämma! Förfesten kunde inte ha blivit bättre :tummenupp Stort tack till Jörgen och sällskapet!!

V blev omsprungna också ju :fakta :gnissla

Toppen!

Tack själv. Riktigt roligt att du kunde komma, speciellt med tanke på att du jobbade på dagen! D1ce och Camilla hjälpte mig att tömma båten inför vintern idag. Allt såg fint ut efter gårdagen, inte ens en vinfläck på bordet! :tummenupp

Bah, joggare... Det här båtglidandet är ett steg i ett behandlingsprogram som ska lugna ner din körstil så att benen håller nästa sommar. :tungan :krama

:D tror jag inte alls på :rolleyes: du glöm bara inte å slå av den då :tungan

Det är luuuugnt. Jag har inte glömt att inte stänga av den på länge nu jue. Haha
Jaja. Ses imorgon för kaffe dårå. HEhe

Nu ska jag iväg mot stan för hockey på hovet. :D

Jag missade dig iaf och mååånga andra verkar det som :rolleyes:

Jag har i efterhand insett att jag såg dig igår, visste ju dock inte att det var du då, sorry!

Jag finns i stan tills i morrn eftermiddag så vill du verkligen träffa mig så har du ju fortfarande chansen :rolleyes:.

....och så kramades jag med mina snygga tjejkompisar, Nikita, Combatgirl o Josephine.
....

Det var superkul o träffa dig:) .... som vanligt....:) .... synd att vi drog så tidigt...

Jag bifogar en bild från oss

Bifogat

• Förfest6okt3lite.jpg
    Förfest6okt3lite.jpg
    36.7 KB · Visningar: 137
Last edited:
Det är luuuugnt. Jag har inte glömt att inte stänga av den på länge nu jue. Haha
Jaja. Ses imorgon för kaffe dårå. HEhe

Nu ska jag iväg mot stan för hockey på hovet. :D

:D ja vi ses i morgon så får du vissa att du kan slå av igen då :tungan

Jag har i efterhand insett att jag såg dig igår, visste ju dock inte att det var du då, sorry!

Jag finns i stan tills i morrn eftermiddag så vill du verkligen träffa mig så har du ju fortfarande chansen :rolleyes:.

Sånt är fusk.. Allt är kryckans fel :mad:

Är det en dejt? :brynad

Sånt är fusk.. Allt är kryckans fel :mad:

Är det en dejt? :brynad

Berodde nog mer på min alkoholhalt än din krycka :hihi.

Vad har du att erbjuda, jag är rastlös och öppen för förslag. Om det sen blir nåt som kan kallas dejt får vi se :brynad.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!