Sh-pub Kväll 6/10-07

Då var vi nån heeeelt annanstans... Kände mig lite övergiven, men Jörgen tog stabilt på sig rollen som målsman för både mig och Cyrén :tummenupp

:hihi

(Nu ska jag läsa ikapp resten av tråden :tungan Bilder kommer väl också upp så småningom..)

Ja, Jörgen styrde upp det där bra!

Vakten såg inte så snäll ut men verkade mänsklig fast han kallade Andreas för Lilleman :tungan

:rolleyes: Undra om herr Ico kommer ihåg löftet han gav men och Pucken i går :D

:D d1ce: kvällens kommentar var nog ändå när jag bad dej le lite :)
Svaret var att du inte kunna för du var en så hård kille :D och hårda killar ler inte :rolleyes:

Jag hade den imorse också :gnissla Måste vara nått seriöst fel på min kropp, eller så hade andreas hällt nått i sin bowmore :gnissla Blev ju pinsamt att gå runt på och hälsa på folk när man ryckte till var tioonde sekund :näsblod

Såna där ticks släpper inte i första taget :fakta

:D d1ce: kvällens kommentar var nog ändå när jag bad dej le lite :)
Svaret var att du inte kunna för du var en så hård kille :D och hårda killar ler inte :rolleyes:

:gnissla :död :rodnar

jak e snel hest

Jag hade den imorse också :gnissla Måste vara nått seriöst fel på min kropp, eller så hade andreas hällt nått i sin bowmore :gnissla Blev ju pinsamt att gå runt på och hälsa på folk när man ryckte till var tioonde sekund :näsblod

shhh, det var sprit i fattaruväl!

Ja tack gärna!!:)

Det tar jag på allvar :) Nästa gång får vi rodda ett jevla party!

Last edited:

Jag tror att du blev tändkule-addicted redan efter jungfruturen. Din kropp försöker återskapa den där tändkulepulsen som den nu inte får längre. :hihi

Hoppas iaf att hickan släppt nu!

Vill du byta mig mot katten eller menar du att du hade velat ta min plats jämte Mattias ;).

..kattfan är garanterat gratis vissa dagar.. :mad:

Först nu har jag börjat vakna till lite, det blev visst lite mycket att dricka :dricka

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT