icko
Ny medlem
Sorry
Ja det var kul att träffa dig! Du höll igång stämningen rätt bra! Till skillnad från Mattias som satt parkerad vid sitt bord och betraktade oss med trötta ögon
Stackars Mattias..
O jag kör INTE radfyra

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sorry
Ja det var kul att träffa dig! Du höll igång stämningen rätt bra! Till skillnad från Mattias som satt parkerad vid sitt bord och betraktade oss med trötta ögon

Då var vi nån heeeelt annanstans... Kände mig lite övergiven, men Jörgen tog stabilt på sig rollen som målsman för både mig och Cyrén
(Nu ska jag läsa ikapp resten av trådenBilder kommer väl också upp så småningom..)

Ja, Jörgen styrde upp det där bra!
Vakten såg inte så snäll ut men verkade mänsklig fast han kallade Andreas för Lilleman

Jaja, lovar o dom nästa gång, om du kommer..
Sa jag nå dumt nu..

Stackars Mattias..
O jag kör INTE radfyra

nej, du kör lvht inte, du åker

Undra om herr Ico kommer ihåg löftet han gav men och Pucken i går

Hörru lilla myspysen!! Vad menar du nu??
Du va faen radiostyrd igår

En ledtråd är väl ungefär att Jensa åker också, jag kör
Pff... Du skulle med på ett riktigt sprit-race hör jag
-@

Fyllehicka
 Måste vara nått seriöst fel på min kropp, eller så hade andreas hällt nått i sin bowmore
 Måste vara nått seriöst fel på min kropp, eller så hade andreas hällt nått i sin bowmore  Blev ju pinsamt att gå runt på och hälsa på folk när man ryckte till var tioonde sekund
 Blev ju pinsamt att gå runt på och hälsa på folk när man ryckte till var tioonde sekund 
Jag hade den imorse ocksåMåste vara nått seriöst fel på min kropp, eller så hade andreas hällt nått i sin bowmore
Blev ju pinsamt att gå runt på och hälsa på folk när man ryckte till var tioonde sekund

d1ce: kvällens kommentar var nog ändå när jag bad dej le lite
Svaret var att du inte kunna för du var en så hård killeoch hårda killar ler inte

Jag hade den imorse ocksåMåste vara nått seriöst fel på min kropp, eller så hade andreas hällt nått i sin bowmore

Ja tack gärna!!
 Nästa gång får vi rodda ett jevla party!
 Nästa gång får vi rodda ett jevla party!Jag hade den imorse ocksåMåste vara nått seriöst fel på min kropp, eller så hade andreas hällt nått i sin bowmore

Vill du byta mig mot katten eller menar du att du hade velat ta min plats jämte Mattias.

Nå om skinbyxer som du inte hade i går

vem var det förutom mig som hade det då???? Var det inte nån av pojkarna?

vem var det förutom mig som hade det då???? Var det inte nån av pojkarna?

|   | EU:s fartgräns för MC stoppad SMC, FIM och FEMA har lycka... | 
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... |